محتوای مناسب و متناسب با نسل جوان تولید کنیم
کد خبر: 4107848
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

محتوای مناسب و متناسب با نسل جوان تولید کنیم

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: لازم است محتواهای مناسب و متناسب با نسل جوان و نوجوان تولید و در اختیار آن‌ها قرار دهیم چون جنگ کنونی دشمن با ما از نوع شناختی است.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 27 آذرماه در جلسه قرارگاه راهیان‌نور دانش‌آموزی استان فارس گفت: مسئله دفاع مقدس و ارزش‌های آن وجه اشتراک، حلقه وصل و نقطه اتصال اکثر مردم کشورمان با یکدیگر است.

وی تصریح کرد: امروز شبهات زیادی در اذهان دانش‌آموزان ما وجود دارد که اردوهای راهیان‌نور فضای بسیار مهمی برای اقناع و پاسخگویی به این شبهات است.

عسکری تأکید کرد: لازم است محتواهای مناسب و متناسب با نسل جوان و نوجوان تولید و در اختیار آن‌ها قرار دهیم چون جنگ کنونی دشمن با ما از نوع شناختی است.

عباس توانا، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی فارس نیز در این جلسه با بان اینکه اردوهای راهیان‌‍نور کاملترین نوع و قالب تربیتی است، گفت: استان فارس هم از بعد کیفیت و هم کمیت برگزاری اردوهای راهیان نور در کشور سرآمد بوده است.

وی اظهار کرد: در دوران کرونا تلاش شد تا این اردوها تعطیل نشود و به صورت مجازی این اردوها برگزار شد، هر چند جای اردوهای حضوری را نمی‌گیرد اما تاثیرگذاری خود را داشت.

توانا بیان کرد: درحال حاضر برگزاری اردوهای راهیان نور یک مطالبه جدی دانش‌آموزان شده است و در سفرهای مختلف و در دیدار با دانش‌آموزان به صورت متعدد بیان می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس گفت: تلاش شده است تا رویکرد این اردوها در ابعاد محتوا و برگزاری بادقت و ظرافت بیشتری مدنظر قرار گیرد و شرایط و مسائل روز هم درنظر گرفته شود.

انتهای پیام
captcha