کرسی تلاوت قرآن در خان ببین برگزار شد
کد خبر: 4107833
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

کرسی تلاوت قرآن در خان ببین برگزار شد

سیصدو هفتادمین کرسی تلاوت قرآن با حضور امام جمعه خان‌ببین و منطقه فندرسک و جمعی از روحانیون و دوستداران قرآن روز گذشته، 26 آذرماه در آموزشگاه دخترانه کوثر خان‌ببین برگزار شد.

کرسی تلاوت قرآن در خان ببینبه گزارش ایکنا ازگلستان، سیصد و هفتادمین‌ کرسی تلاوت قرآن با حضور امام جمعه خان‌ببین و منطقه فندرسک و روحانیون و دوستداران قرآنی روز گذشته، 26 آذرماه در آموزشگاه دخترانه کوثر خان‌ببین برگزار شد.

امام جمعه خان‌ببین و منطقه فندرسک در این مراسم گفت: اگر به آیات قرآن و روایات آن مراجعه کنیم تنها مسیری که می‌تواند ما را به قله‌های سعادت و آرامش برساند همراهی، انس و توسل به قرآن است.

امام جمعه خان‌ببین و منطقه فندرسک تصریح کرد: امروزه بیشتر مشکلات و گرفتارهای انسان به‌خاطر دوری از آموزه‌های قرآنی است که اگر بخواهیم گره از مشکلات باز شود چاره‌ای جز تمسک به این کتاب الهی نداریم.

حجت‌الاسلام بهرامی به نقش والدین و دیگر مراکز تربیتی و قرآنی در نهادینه کردن فرهنگ و آموزه‌های دینی اشاره کرد و گفت: امروزه بیشتر از هر روز دیگر به توسل و تمسک به قرآن نیاز داریم، فضای پیچیده و مسموم تربیتی و اجتماعی در جامعه در فراروی فرزندان ما است و باید آنان را با حوزه قرآنی پیوند بزنیم.

امام جمعه خان‌ببین و منطقه فندرسک جامعه سالم را در گرو تربیت دانش‌آموزان سالم و تربیت قرآنی آنان دانست و افزود: توجه به فعالیت‌های قرآنی بهترین راه برای تقویت مبانی و ارزش‌های دینی است که همه مسلمانان باید به این مهم برسند، لذا جامعه تراز قرآنی شکل می‌گیرد.

در این مراسم معنوی حسین احمدی و مصطفی رضایی و متین صدرایی از قاریان استانی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

انتهای پیام
captcha