اعلام اسامی راه‌یافتگان مرحله دوم طرح ساماندهی داوران در فارس
کد خبر: 4107770
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

اعلام اسامی راه‌یافتگان مرحله دوم طرح ساماندهی داوران در فارس

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس اسامی راه‌یافتگان به مرحله دوم سومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در این استان را اعلام کرد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه در سال جاری سومین دوره طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن برگزار شد، گفت: ثبت‌نام در این دوره در مهرماه سال جاری انجام شد.

وی با بیان اینکه این طرح در دو مرحله اجرا می‌شود، افزود: آزمون مرحله اول در ماه گذشته انجام شد و طی آن 16 نفر از استان فارس به مرحله دوم راه پیدا کردند.

جلالی اسامی این افراد را اعلام کرد و گفت: فاطمه کاتب در رشته تجوید، آسیه دهقان در رشته صوت، زهرا کسرایی در رشته وقف و ابتدا، زهرا محمدی‌زاده در رشته وقف وابتدا، زینب نصیری در رشته وقف و ابتدا، اعظم محمدی در رشته صحت حفظ، حليمه دمیری در رشته صحت حفظ، راضیه حسینی در رشته صحت حفظ، سیده لیلا موسوی در رشته صحت حفظ، نجمه ادیب نیا در رشته صحت حفظ، فاطمه آزادی در رشته صحت حفظ، ندا یزدان پناهی در رشته صحت حفظ، امید موذنی در رشته صحت حفظ، مهدی اسدی در رشته صحت حفظ، حسام قانعی در رشته لحن و محمدامیر عباسیان در رشته لحن اسامی برگزیدگان مرحله دوم طرح مذکور هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس یادآور شد: مرحله دوم این طرح به صورت شبیه‌سازی و همزمان با سراسر کشور در تاریخ 15 دی‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه آزمون مرحله اول این طرح به‌صورت آنلاین و سؤالات تستی از آیین‌نامه و مفاد تخصصی هر رشته بوده است، گفت: این طرح به منظور ساماندهی داورانی است که در مسابقات قرآن فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha