مردم کازرون میزبان پیکر یک شهید گمنام می‌شوند
کد خبر: 4107670
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

مردم کازرون میزبان پیکر یک شهید گمنام می‌شوند

فرمانده سپاه کازرون از برگزاری مراسم تشییع پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: مراسم تشییع و وداع با پیکر این شهید گمنام فردا در جوار مزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار خواهد شد.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز، 26 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده شهرستان کازرون میزبان شهید گمنان دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وی ادامه داد: با درخواست مردمی میزبانی شهید گمنام در شهرستان کازرون علاوه بر سطح دانشگاه‌ها و مصلی نمازجمعه و مساجد و حسینیه‌ها، بخش‌ها و روستاهای همجوار شهرستان نیز از شهید گمنام میزبانی به عمل خواهند آورد.

توکل بیان کرد: این شهید گمنام 17 ساله مربوط به هشت سال دفاع مقدس بوده است که در سال 67 در تک دشمن در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

فرمانده سپاه کازرون یادآور شد: برای حضور پیکر مطهر شهید گمنام در مدارس و دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی صورت گرفته شده است تا مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید گمنام با شکوه برگزار شود.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع و وداع این شهید گمنام فردا یکشنبه، 27 آذرماه ساعت 9 صبح در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان کازرون واقع در خیابان طالقانی برپا خواهد شد، از عموم مردم خداجوی شهرستان کازرون خصوصاً خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جهت استقبال از شهید گمنام دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha