روابط‌عمومی‌ها به تبیین صحیح دستاوردها اهتمام داشته باشند
کد خبر: 4107650
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

روابط‌عمومی‌ها به تبیین صحیح دستاوردها اهتمام داشته باشند

سرپرست اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها به عنوان افسران جنگ نرم و در خط مقدم جبهه جهاد تبیین هستند، گفت: روابط‌عمومی‌ها باید با تبیین صحیح و امید‌آفرین نسبت به اقدامات و دستاوردها اهتمام داشته باشند.

هادی بستام، سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، هادی بستام، سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس امروز، ۲۶ آذرماه در همایش «جهاد تبیین» که برای روابط‌عمومی سازمان‌ها و ادارات استان‌ در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد، گفت: این جلسه در راستای هم‌افزایی بیشتر و تقویت فعالیت‌ها با توجه به مباحثی که امروز در سطح جامعه در حال انجام است، صورت گرفته است.

وی یادآور شد: اداره‌کل روابط عمومی استانداری فارس به عنوان شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها این دوره را با رویکرد نوین روابط عمومی و مباحث جنگ شناختی برپا کرده است.

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: در این دوره، تخریب امید و اعتماد نسبت به کشور در جنگ شناختی به برخی جوانان القا شده است لذا این جلسه پیرو آن انجام شد.

بستام با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها به عنوان افسران جنگ نرم و در خط مقدم جبهه جهاد تبیین هستند که باید اهتمام ویژه‌ای به اقدامات و فعالیت‌هایی که در جمهوری اسلامی رخ داده‌ است، باشند، گفت: روابط‌عمومی‌ها باید با تبیین صحیح و امید‌آفرین خود نسبت به اقدامات خوب، اساسی و مؤثری که دولت سیزدهم به آن اهتمام داشتند، بیش از پیش فعالیت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: با تولید محتوا و انتشار فعالیت‌ها  می‌توان با جنگ شناختی که دشمن ایجاد کرده است، مقابله کنیم لذا روابط‌عمومی‌ها باید نسبت به انعکاس رویدادها، فعالیت‌ها و خدماتی که دستگاه‌ها انجام می‌دهند، اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام
captcha