اختتامیه سوگواره ملی «رواق سرخ» برگزار می‌شود
کد خبر: 4107631
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
فردا

اختتامیه سوگواره ملی «رواق سرخ» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری مراسم اختتامیه سوگواره ملی «رواق سرخ» با موضوع حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در این حرم مطهر خبر داد.

اختتامیه «رواق سرخ»به گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا خوش‌اقبال، معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، امروز، 26 آذرماه در نشست خبری رویداد ملی ادبی سوگواره «رواق سرخ» که در اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، گفت: مراسم اختتامیه این سوگواره فردا 27 آذر از ساعت 12:30 و پس از اقامه نماز ظهر و عصر در رواق دارالعباده حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

وی از شعرخوانی شاعران برگزیده ملی و استانی در مراسم اختتامیه رواق سرخ خبر داد و افزود: محمدکاظم کاظمی، محمدجواد شرافت و سیده اعظم حسینی شعرخوانی در این مراسم به شعرخوانی خواهند پرداخت و این مراسم با رونمایی از کتاب شعر اشعار برگزیده همراه خواهد شد.

خوش‌اقبال تصریح کرد: همچنین نشست ادبی این رویداد نیز فردا ساعت 9 صبح در حرم مطهر و با حضور 12 شاعر از سراسر کشور برگزار خواهد شد و مدیرکل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) در این برنامه به سخنرانی خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی و امور رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پایان اظهار کرد: در برگزاری این برنامه نهادهای مختلفی نظیر بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) همراه با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همکاری و مشارکت دارند.

یادآور می‌شود، در حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که در غروب روز چهارشنبه، 4 آبان‌ماه سال جاری رخ داد، 13 نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
captcha