مسئولان برای فعالیت‌های قرآنی مانع تراشی نکنند
کد خبر: 4106924
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

مسئولان برای فعالیت‌های قرآنی مانع تراشی نکنند

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: باید از بخشنامه‌ها و دستوری عمل کردن فاصله گرفت و با هر فردی که قصد انجام کار قرآنی دارد همکاری کرد زیرا مسائل قرآنی سبب آگاهی می‌شود که این از وظایف فعالان قرآن است.

حجت‌الاسلام اکبر سلطانی‌بناوندی رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام اکبر سلطانی‌بناوندی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز، ۲۳ آذرماه در نشست با مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن استان کرمان که با حضور رئیس و قائم مقام سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد، بیان کرد: همه متولیان قرآن و فرهنگ وظیفه دارند کسانی که به‌صورت جهادی برای تبیین قرآن تلاش می‌کنند را حمایت کنند.

وی افزود: در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی قرار داریم و شرایط اخیر کشور می‌طلبد همه با تلاش همگانی خدمتگزاری کرده و سومین سالگرد را مردمی برگزار کنیم.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان تبیین مسائل و گفتمان‌سازی را مهم دانست و افزود: باید از بخشنامه‌ها و دستوری عمل کردن فاصله گرفت و با هر  فردی که تصمیم بر انجام کار قرآنی دارد همکاری لازم را کرده زیرا مسائل قرآنی سبب آگاهی می‌شود و این از وظایف فعالان قرآن است که باید گام‌های بزرگی را در این زمینه برداریم.

حجت‌الاسلام سلطانی با تأکید بر اینکه فعالیت‌های قرآنی و حمایت از فعالیت‌های قرآنی باید تشدید شود، گفت: باید عَلَم قرآن را بیش از آنچه که هست بلند کنیم و در حوزه جهاد تبیین نیز امیداوریم با همت، منسجم و گسترده برنامه‌های خود را پیش ببریم.

انتهای پیام
captcha