نگاه تخصصی بنیاد احسان در خدمت‌رسانی و پایدارسازی خدمات
کد خبر: 4106883
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

نگاه تخصصی بنیاد احسان در خدمت‌رسانی و پایدارسازی خدمات

مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: مجموعه بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) سعی دارد با شبکه‌سازی و شتاب‌دهی گروه‌های مردمی یک نگاه تخصصی در خدمت‌رسانی و پایدارسازی خدمات داشته باشد.

حمید سلیمی مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی، حمید سلیمی، مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با تشکیل برخی قرارگاه‌های تخصصی سعی دارد با شبکه‌سازی و شتاب‌دهی گروه‌های مردمی یک نگاه تخصصی در خدمت‌رسانی و پایدارسازی خدمات داشته باشد.

وی افزود: قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان یکی از همین قرارگاه‌ها بوده که رسالت اصلی آن حضور در حوزه‌های محتوایی، نرم‌افزاری و الگوسازی، شبکه‌سازی و شتاب‌دهی اجتماعی گروه‌ها و خدمات است.

سلیمی با اشاره به سفر یک‌روزه به گیلان گفت: در این سفر دیداری با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان داشتیم و سعی کردیم تا بر استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های مردمی تخصصی که بخش خوبی از آنها را معلمان، نومعلمان و اساتید صاحب‌نظر این حوزه شکل داده‌اند، تأکید داشته و بتوانیم در حوزه‌هایی از جنس مهارت‌افزایی، استعدادیابی، نصیب‌آموزشی برابر و به ویژه توانمندسازی معلمان شناسایی دقیقی را در استان داشته باشیم و با کمک و تسهیل‌گری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و آموزش‌وپرورش گیلان گام‌های خوبی را در استان برداریم.

مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: تجلیلی هم از جهادگران حوزه لوازم‌التحریر با حضور گروه‌های مردمی فعال در پویش مشق احسان در استان انجام شد. هدف این است که با نگاه مردمی بتوانیم بخشی از مشکلات در حوزه تحول آموزشی را در استان با کمک همین گروه‌ها رفع کنیم.

انتهای پیام
captcha