دوره تربیت و تعالی سربازان وظیفه در کازرون برگزار شد
کد خبر: 4106830
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۵

دوره تربیت و تعالی سربازان وظیفه در کازرون برگزار شد

فرمانده سپاه کازرون از برگزاری دوره تربیت و تعالی سربازان وظیفه در این شهرستان با هدف تقویت معرفت دینی و بصیرت انقلابی این قشر خبر داد.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون شامگاه سه‌شنبه، 22 آذرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره تربیت و تعالی سربازان وظیفه در این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره در راستای تقویت و ارتقای سطح معرفتی و بصیرتی سربازان توسط سپاه کازرون برگزار شد.

وی، برگزاری این دوره را زمینه‌ای برای تقویت و ارتقای معرفت دینی، بصیرت انقلابی و تقویت دانش عقیدتی سیاسی سربازان دانست و افزود: هدایت، بصیرت معنوی و تقویت انگیزه جوانان در بهره‌گیری صحیح از دوران جوانی و هشدار و پیشگیری از انحرافات دوران جوانی، اهمیت و ضرورت نماز و بندگی خداوند، آموزش احکام ضروری مورد نیاز و آشنایی با مسائل سیاسی روز و جامعه از جمله اهداف برگزاری این دوره‌ها است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: برگزاری این دوره با توجه به برنامه ابلاغی مجموعه عقیدتی سیاسی و مطرح شدن موضوع در کمیسیون تربیت و تعالی ناحیه‌ای در سپاه شهرستان کازرون انجام شد.

توکل با بیان اینکه دوره مذکور با دعوت از مربیان و اساتید عالِم، عامل، تاثیرگذار و ولایت‌مدار در سطح شهرستان کازرون برگزار شد، افزود: دوره تربیت تعالی با سرفصل‌های راه رسم جوانی، پرواز عاشقانه، ره توشه سربازان، بصیرت سیاسی و تربیتی با حضور سربازان در قالب آموزش‌های عقیدتی سیاسی سربازان در قالب طرح «محراب تا معراج» برگزار شده است.

وی در پایان با تصریح اینکه ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در سال 1400 به‌عنوان ناحیه برتر در جشنواره مالک اشتر سربازان معرفی شده است، گفت: همه وظیفه داریم در برابر طوفان تبلیغات دشمن برای حفظ جوانان کشور تلاش داشته باشیم و در ناحیه شهرستان کازرون همت و تلاش بر این است که ورود عزیزان جوان در قالب سرباز به ناحیه باشد و خروج آنان به عنوان یک بسیجی جهت خدمت به کشور انجام شود.

انتهای پیام
captcha