حماسه ۹ دی بی‌نظیرترین حرکت مردمی با هدف حراست از آرمان‌های انقلاب است
کد خبر: 4106715
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

حماسه ۹ دی بی‌نظیرترین حرکت مردمی با هدف حراست از آرمان‌های انقلاب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حماسه ۹ دی از بی‌نظیرترین حرکت‌های مردمی با هدف حراست از آرمان‌های انقلاب و یادآوری این آرمان‌ها برای مردم جهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر پیش از ظهر امروز ۲۲ آذر، در جلسه هماهنگی دهه بصیرت با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی از بی‌نظیرترین حرکت‌های مردمی با هدف حراست از آرمان‌های انقلاب و یادآوری این آرمان‌ها برای مردم جهان است، اظهار کرد: این حماسه یادآور بصیرت واقعی مردم است. برنده واقعی در فتنه ۸۸ مردم بودند که با حضور پرشور خود در حماسه ۹ دی، پیروی خود از ولایت‌فقیه را نشان دادند.

وی با یادآوری اینکه فتنه‌های دشمن بر علیه ایران اسلامی از روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد، گفت: مردم در برابر توطئه‌ها مقاومت کردند چرا که دست خدا همراه مردم بود.

این مسئول ادامه داد: در فتنه ۸۸ اتفاقاتی افتاد که غیرت مردم به جوش آمد و در راهپیمایی متعددی همچون ۱۳ آبان سال ۸۸ این فتنه را محکوم کردند و روز ۹ دی به صورت خودجوش سیلی محکمی بر دشمنان زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: با توجه به‌ حماسه این روز و ضرورت یادآوری این روز، جهاد تبیین و روشن‌گری که رهبری بر حقایق واقعی تاکید دارند حماسه ۹ دی برای ما دارای اهمیت است؛ چرا که هر زمان در تبیین واقعیت کوتاهی کردیم، صدمه دیدیم.

وی با بیان اینکه مراسم ویژه‌ای برای این روز در استان پیش‌بینی شده است که میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های انقلاب و رهبری خواهد بود، افزود: تبیین جایگاه ولایت به عنوان عمود خیمه انقلاب در پیش‌بینی و مهار فتنه و بصیرت‌بخشی، معرفی جایگاه ولایت‌فقیه، تبیین ابعاد فتنه ۸۸ و شیوه‌های دشمن در براندازی نرم و معرفی کانون‌های فتنه، استفاده از حماسه ۹ دی برای تبیین نقشه‌های دشمن و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای روشن‌گری این حماسه، از اهم اهداف برنامه‌های حماسه ۹ دی است.

ناصر با یادآوری اینکه از ۹ تا ۱۹ دی به عنوان دهه بصیرت نام‌گذاری شده است، گفت: استفاده از ظرفیت روحانیون برای تبیین دهه بصیرت در مساجد، توزیع پوستر، استفاده از ظرفیت فضای شاد، تولید برنامه در صدا و سیما، دیدار با خانواده شهدا و فضاسازی در مدارس از دیگر برنامه‌های این دهه دز اتان زنجان است.

انتهای پیام
captcha