زمان برگزاری اختتامیه سوگواره ملی «رواق سرخ» اعلام شد
کد خبر: 4106698
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

زمان برگزاری اختتامیه سوگواره ملی «رواق سرخ» اعلام شد

مراسم اختتامیه سوگواره ملی «رواق سرخ» که به موضوع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) اختصاص دارد، یکشنبه، 27 آذرماه در این حرم مطهر برگزار خواهد شد.

نشست هماهنگی برگزاری آیین پایانی سوگواره ملی «رواق سرخ»، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، نشست هماهنگی برگزاری آیین پایانی سوگواره ملی «رواق سرخ» ویژه حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) امروز، 22 آذرماه در شیراز برگزار شد.

غلامرضا خوش‌اقبال، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این نشست ضمن تسلیت سوگ فاطمی و گرامیداشت شهدای شاهچراغ(ع)، گفت: به پاسداشت یاد و نام 13 شهید بزرگوار آستان مقدس حضرت احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ(ع)، به کوشش این اداره‌کل و بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و با همکاری تولیت آستان قدس رضوی و تولیت آستان احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) سوگواره ملی «رواق سرخ» برگزار می‌شود.

وی، زمان برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد ملی را یکشنبه، 27 آذرماه جاری اعلام کرد و افزود: سروده‌های دریافتی دبیرخانه این رویداد، پس از داوری در شیراز و مشهد، به گام پایانی راه یافته‌اند و در مراسم اختتامیه آن که در محل حمله تروریستی آستان احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع)، قرائت خواهند شد.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: آیین پایانی این رویداد فرهنگی با حضور شاعران و ادیبان کشوری و استانی، پس از نماز مغرب و عشا در آستان شاهچراغ(ع)، برگزار خواهد شد.

خوش‌اقبال یادآور شد: در این آیین که با حضور خانواده‌های شهدای حرم و همچنین مجروحان حمله تروریستی برگزار می‌شود، از کتاب مجموعه اشعار و همچنین نماهنگی که در همین رابطه ساخته شده است، رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha