نیازمند تقویت فرهنگ ایثار و شهادت برای دفاع از کشور هستیم
کد خبر: 4106639
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

نیازمند تقویت فرهنگ ایثار و شهادت برای دفاع از کشور هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: اگر به دنبال دفاع از کشور، مردم و ناموس ملی هستیم باید نسبت به تقویت فرهنگ ایثار و شهادت حساسیت و جدیت داشته باشیم.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 22 آذرماه در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شیراز گفت: اگر به دنبال دفاع از کشور، مردم و ناموس ملی هستیم باید نسبت به تقویت فرهنگ ایثار و شهادت حساسیت و جدیت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امروز اگر در برخی فعالیت‌ها کم کاری وجود دارد، علتش فراموش کردن خدمت و ایثاری است که شهدا انجام داده‌اند، بنابراین باید خود را در مقابل خون شهدا و خدمتی که آن‌ها به کشور کردند مسئول بدانیم.

معاون استاندار فارس ادامه داد: اگر تأکید بر لزوم تکریم شهدا، جانبازان و خانواده‌های آن‌ها داریم، دلیلش این است که به آنها و نسل حاضر نشان دهیم که ما قدردان آن همه از خودگذشتگی و ایثار هستیم.

محبی‌پور اظهار کرد: اگر در بحث ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت کم‌کاری کنیم در مقابل اتفاقاتی که ناشی از این کم کاری روی می‌دهد و آسیب‌هایی که از این بابت به کشور و مردم وارد می‌شود، مسئول هستیم باید پاسخگو باشیم.

انتهای پیام
captcha