شهدای تازه تفحص‌شده در مازندران تشییع و تدفین می‌شوند
کد خبر: 4106482
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

شهدای تازه تفحص‌شده در مازندران تشییع و تدفین می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران از تشییع و تدفین شهدای تازه تفحص شده در سراسر استان خبر داد.

روح الله سلگی معاون امنیتی سیاسی استانداری مازندران

روح‌الله سلگی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، امروز،21 آذرماه در نشست ستاد بزرگداشت شهدای گمنام که در استان مازندران تشییع و تدفین می‌شوند، گفت: امروز شاهد صف‌‌آرایی بی‌سابقه در مقابل اسلام و انقلاب هستیم و به برکت خون همین شهدا با قدرت ایستاده‌ایم.

سلگی با بیان اینکه شهدای تازه تفحص‌شده، هفتم دی‌ماه سال جاری در سراسر استان مازندران تشییع و تدفین می‌شوند،‌ گفت: این مراسم باید با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود تا در تقویم مازندران ثبت و درج شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه دشمن طی ۷۵ روز گذشته از هیچ تلاشی در جهت تخریب اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی فروگذار نکردند، خاطرنشان کرد: رسانه‌های معاند در راستای تخریب پایه‌های ملیت ایرانی، ‌ایجاد شک و تردید راجع به دفاع مقدس و ... کوتاهی نکردند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با دسیسه‌های استکبار نیاز به بازگشت به خویشتن داریم، گفت: امروز دست پلید دشمن در مقابله با هویت ایرانی اسلامی ملت ایران عزیز هویدا شده است. منافقین کور دل، پشت آشوبگران ایستاده‌اند چراکه کمر همت بسته‌اند به ایران اسلامی و نظام مقدس ضربه بزنند.

سلگی ادامه داد: دی‌ماه مناسبت‌های ویژه‌ای نظیر سالروز شهادت سردار سلیمانی، سقوط هواپیمای اوکرانی و روز بصیرت دارد که دشمن برای احیای تشاشات به این مناسبت‌ها دل بسته است، معتقدیم دی‌ماه آبستن فتنه‌هایی است که باید به لطف خداوند متعال و به برکت شهدا این نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در مقوله ایستادگی در برابر دروغ‌پراکنی استکبار علیه نظام نباید بخشنامه‌ای عمل شود،‌ افزود: به فرموده رهبری اگر در مقابل این جریان ایستادگی نکنیم اقتصاد، ترانزیت و... از بین می‌رود چراکه دشمن به دنبال این که ریسک سرمایه‌گذاری در ایران اسلامی بالا رود.

سلگی با بیان اینکه فضاسازی شهری متناسب با ایام فاطمیه و  تشییع شهدای گمنام در شهرهای استان مهم و ضروری است،‌ گفت: از سوم دی‌ماه تیم ارزیابی و بازرسی به شهرهای استان اعزام خواهند شد تا با ترک فعل‌ها برخورد شود.

انتهای پیام
captcha