محفل انس با قرآن ویژه دانش‌آموزان در دلند برگزار شد
کد خبر: 4106408
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

محفل انس با قرآن ویژه دانش‌آموزان در دلند برگزار شد

به‌مناسبت هفته قرآن و عترت در مدارس کرسی تلاوت رضوی با حضور امام جمعه شهر دلند، رئیس آموزش و پرورش شهرستان رامیان، اعضای شورای شهر دلند، فرمانده حوزه بسیج امام رضا(ع)، خادمیاران رضوی و انجمن اولیا و مربیان روز گذشته، 20 آذرماه در آموزشگاه دخترانه بعثت شهر دلند برگزار شد.

محفل انس با قرآن دانش اموزی در شهر دلند برگزار شدبه گزارش ایکنا از گلستان، به‌مناسبت هفته قرآن و عترت در مدارس، کرسی تلاوت رضوی با حضور حجت‌الاسلام کیایی، امام جمعه شهر دلند، آشکارکلائی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان رامیان، اعضای شورای شهر دلند، سرهنگ چورلی فرمانده حوزه بسیج امام رضا(ع)، خادمیاران رضوی و انجمن اولیا و مربیان روز گذشته، 20 آذرماه در آموزشگاه دخترانه بعثت شهر دلند برگزار شد.

 امام جمعه شهر دلند در این مراسم گفت: باید در محضر قرآن از خدای متعال بخواهیم که ما را از بهترین رهروان شهدا قرار داده تا شرمنده آنها نباشیم.

حجت‌الاسلام کیایی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) که «هر وقت می‌خواهید خدا با شما سخن بگوید قرآن بخوانید» گفت: قرآن مانند دریایی است که هر مقدار از آن برداشت شود، باز هم تازه و جالب است؛ در حقیقت افرادی که گناه نمی‌کنند خداوند به آنها اجازه چشیدن شیرینی قرآن را می‌دهد.

وی با بیان اینکه عمل به آموزه‌ها باید سرلوحه زندگی قرار بگیرد، افزود: همه مشکلات اجتماعی،‌ فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی با قرآن قابل حل است و آرامش جسمی و روحی با قرآن تأمین می‌شود.

در پایان این مراسم از حجت‌الاسلام کیایی امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش، مدیر مدرسه و قاری قرآن محمد احمدی با اهدای بسته‌های تبرکی رضوی تقدیر به‌‌عمل آمد و همچنین به دانش‌آموزانی که نام آنها فاطمه و زهرا بود هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha