شورای مشورتی در اجرای برنامه‌های فرهنگی تشکیل شود
کد خبر: 4106394
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت جوانان

شورای مشورتی در اجرای برنامه‌های فرهنگی تشکیل شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی خواستار تشکیل شورای مشورتی، بررسی ایده‌های مختلف و استفاده از ظرفیت جوانان فعال انقلابی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری شد.

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، 20 آذرماه در جلسه شورای اداری این اداره‌کل بیان کرد: هدفمند کردن اقدامات اجرایی، انسجام و تعامل دستگاه‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت جوانان طراز گام دوم انقلاب راه برون‌رفت از مشکلات حوزه فرهنگ است.

وی با اشاره به اهمیت نشاط اجتماعی گفت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب به مقوله جهاد امیدآفرینی، باید تزریق روحیه امید به جامعه خروجی برنامه‌های مختلف باشد و اجرای جشنواره‌ها به مناطق مختلف روستایی و محروم انتقال یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی خواستار تشکیل شورای مشورتی، بررسی ایده‌های مختلف و استفاده از ظرفیت جوانان فعال انقلابی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری شد و ادامه داد: نیاز است در راستای سامان‌دهی و نظارت بر عملکرد اقدامات فرهنگی و هنری، یک روز در ماه به‌عنوان «روز نظارت» انتخاب و به‌صورت مستمر از تبلیغات محیطی، مراکز فرهنگی و هنری بازدید شود.

وی با بیان اینکه در کنار برخی مشکلات اعم از منابع مالی و کمبود نیرو، تحولاتی هدفمند در حوزه برنامه‌های فرهنگی در دستور کار بوده که این مهم نیازمند هم‌افزایی است، بیان کرد: دیدار چهره به چهره و تکریم ارباب رجوع یکی از اهداف خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده و برطرف کردن مسائل و موارد درخواستی مردم لازمه خدمت صادقانه است.

انتهای پیام
captcha