دعوت از استاندار و نماینده ولی فقیه در فارس برای اقامه نماز در مدارس
کد خبر: 4106384
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

دعوت از استاندار و نماینده ولی فقیه در فارس برای اقامه نماز در مدارس

مشاور امور اجلاسیه نماز مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به میزبانی این اداره‌کل در اجلاسیه سراسری نماز گفت: در این راستا اقدامات مختلفی انجام داده‌ایم که یکی از آن‌ها دعوت از استاندار و نماینده ولی فقیه در استان برای حضور در نماز جماعت یکی از مدارس است که بتوانیم از حضور آنان بهره ببریم.

حسینعلی معزی، مشاور امور اجلاسیه نماز مدیرکل آموزش و پرورش فارسحسینعلی معزی، مشاور امور اجلاسیه نماز مدیرکل آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به میزبانی این استان در اجلاسیه کشوری نماز گفت: در راستای برگزاری این اجلاسیه به میزبانی آموزش و پرورش فارس اقدامات مختلفی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه بنا داریم تا تمام توان و امکانات را در راستای برگزاری این اجلاسیه به کار گیریم، افزود: اجلاسیه نماز را تنها در یک برهه خاص و آن هم زمان برگزاری آن یعنی در اردیبهشت‌ماه سال آینده دنبال نمی‌کنیم، بلکه مقدمات آن را در طول سال تحصیلی جاری دنبال می‌کنیم.

معزی با بیان اینکه این اجلاسیه در مراحل مختلف آموزشگاه، شهرستان، استان و کشوری برگزار می‌شود که زمان‌بندی آن‌ها اعلام خواهد شد، گفت: یکی از اقداماتی که در این راستا انجام می‌دهیم، استفاده از ظرفیت استاندار و نماینده ولی فقیه در استان است.

مشاور امور اجلاسیه نماز مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: از آنجا که استاندار فارس، شخصیت قرآنی بوده که به انجام فعالیت‌های مذهبی علاقه فراوانی دارند، لذا از ایشان دعوت کرده‌ایم تا در نماز جماعت برخی از مدارس شرکت کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا لیستی از مدارس و ساعات نماز آنان تحویل دفتر استاندار فارس داده‌ایم تا بنا به صلاحدید یک روز را در کنار دانش‌آموزان به اقامه نماز بپردازند و بعد از آن هم دانش‌آموزان از سخنان ایشان بهره‌مند شوند.

معزی تصریح کرد: چنین کاری را برای آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس هم انجام دادیم و همین لیست را در اختیار دفتر ایشان قرار دادیم تا بتوانیم از حضور ایشان هم به عنوان امامت نماز جماعت یکی از مدارس استفاده کنیم و هم از رهنمودهای اعتقادی و دینی ایشان به دانش‌آموزان بهره ببریم.

انتهای پیام
captcha