تکمیل پروژه‌های سلامت با مشارکت خیران میسر می‌شود
کد خبر: 4106235
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸

تکمیل پروژه‌های سلامت با مشارکت خیران میسر می‌شود

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه‌های سلامت گفت: تکمیل پروژه‌های سلامت در استان با مشارکت خیران میسر می‌شود و اقدام ارزشمند آنان در خدمت‌رسانی به مردم، ستودنی است.

عباس رضاییان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، عباس رضاییان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 20 آذرماه در جمع خبرنگاران  با یادآوری تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای ارتقای سطح بهداشت و درمان مردم به ویژه مناطق محروم و اهمیت تقویت نظام شبکه‌های بهداشت و درمان، تقویت زیرساخت‌های فیزیکی و توانمندی نیروی انسانی در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم از اولویت‌های این معاونت عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این کار با هدف گسترش برنامه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های واگیر و غیر واگیر و ارتقای وضعیت بهداشتی در استان پیگیری می‌شود.

رضاییان‌زاده با بیان اینکه در سال جاری تمامی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور موظف به اعلام نیازهای ضروری در حوزه بهداشت و درمان شدند، نسبت به پیش‌بینی اعتبارات لازم برای تحقق اهداف تعیین شده در بودجه سال 1402 ابراز امیدواری کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های سلامت در استان با مشارکت خیران میسر می‌شود و اقدام ارزشمند آنان در خدمت‌رسانی به مردم، ستودنی است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین به نقش اثربخش 21 هزار و 647 داوطلب سلامت در استان فارس که در روستاها در کنار بهورزان در امر آموزش و آگاهی‌بخشی مردم منطقه در زمینه بهداشت، پیشگیری از بیماری‌ها و تغذیه فعالیت می‌کنند، اشاره کرد که به عنوان شبکه‌ای گسترده، در تحقق اهداف سلامت محور سهیم هستند.

وی همچنین مشارکت هزار و سیصد داوطلب متخصص در 88 درصد دستگاه‌های اجرایی استان برای آموزش مبانی سلامت به کارکنان ادارات و سازمان‌ها را بخش دیگری از شبکه بهداشتی استان فارس دانست.

انتهای پیام
captcha