170 پروژه نیمه تمام حوزه سلامت فارس نیاز به اهتمام خیران دارد
کد خبر: 4106233
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵

170 پروژه نیمه تمام حوزه سلامت فارس نیاز به اهتمام خیران دارد

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس با بیان اینکه 260 پروژه نیمه تمام حوزه سلامت در استان شناسایی شده‌ است، گفت: از این تعداد 170 پروژه به خیران اعلام شده است.

نشست خبری مجمع خیرین تأمین سلامت فارسبه گزارش ایکنا از فارس، علی‌اکبر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس امروز، 20 آذرماه در جمع خبرنگاران خیران استان در کشور یک الگو هستند، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه سلامت استان کار بسیار بزرگی است که بار دیگر شاهد همت خیران در این راستا هستیم.

وی از اهتمام برای شناسایی و اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه تمام حوزه سلامت استان فارس خبر داد و افزود: در همین راستا نشست‌های متعددی برگزار شده است که بعد از بررسی‌ها 260 پروژه نیمه تمام بهداشتی و درمانی در استان فارس شناسایی شدند.

رامجردی اظهار کرد: از 260 پروژه، 170 پروژه نیمه تمام به خیران اعلام شده است که در تکمیل آن اهتمام ورزند و خیران استان هم تاکنون انجام 7 پروژه در شیراز و 55 پروژه در شهرستان‌های استان را متعهد شده‌اند.

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس در پایان از اصحاب رسانه خواست تا برای معرفی پروژه‌های نیمه تمام بهداشتی درمانی استان و مشارکت بیش از پیش خیرین در این امر، حوزه سلامت را همراهی کنند.

انتهای پیام
captcha