شیوه‌های جنگ‌ رسانه‌ای دشمن شناسایی شود
کد خبر: 4106011
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴

شیوه‌های جنگ‌ رسانه‌ای دشمن شناسایی شود

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در جمع دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: باید در کنار علم‌آموزی، شیوه‌های جنگ‌ رسانه‌ای و ترکیبی دشمنان را نیز بشناسیم.

شیوه‌های جنگ‌رسانه‌ای دشمنان، همراه با علم شناسایی شود

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس‌جمهور، عصر روز گذشته، 19 آذرماه در تالار کوثر دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به اتفافات اخیر کشور و حضور نسل جوان، گفت: باید نسل جوان را دریابیم که چرا افتخارات، اقتدار و عزت کشور را نمی‌بینند و به بیراهه رفته‌اند.

وی بر لزوم توجه به علم و دانش، اقتدار سیاسی، اقتصادی و اقتدار علمی تأکید کرد و افزود: آمریکا به دنبال سلطه در جهان و مانع پیشرفت کشورها است و می‌خواهد همه وابسته به او باشند و با دخالت در کشورهای مختلف تلاش می‌کند که این سلطه ادامه یابد.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اتحاد بین قوای سه‌گانه کشور اظهار کرد: دشمن این اتحاد را نمی‌خواهد و از همه شیوه‌ها در اتفاقات اخیر استفاده کرد، اما دست آن‌ها رو شده که هدف اصلی آن‌ها براندازی و تجزیه ایران است.

وی با اشاره به اتحاد همه نیروهای ضد انقلاب و گروه‌های مختلف در اتفاقات اخیر، یادآور شد: در اتفاقات اخیر آن‌ها موفق نشدند در بین مردم جدایی ایجاد کنند و نیروهای امنیتی و انتظامی به خوبی به وظایف خود عمل کردند.

حسینی با بیان اینکه باید نسل جوان و نوجوان را در دانشگاه‌ها و مدارس هدایت و روی آن‌ها کار فرهنگی انجام داد، متذکر شد: در مدارس و دانشگاه‌ها نیروهای متعهد و انقلابی جذب شوند تا نقش مؤثر خود را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha