حمایت آموزش و پرورش از دانش‌آموزان مطالبه‌گر
کد خبر: 4105951
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

حمایت آموزش و پرورش از دانش‌آموزان مطالبه‌گر

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان باید مطالبه‌گری کنند، تصریح کرد: آموزش و پرورش از این دانش‌آموزان حمایت خواهد کرد.

نشست مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تشکل‌های دانش‌آموزیبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 19 آذرماه در سفر به شهرستان جهرم در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی این شهر، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، گفت: گام اول انقلاب را جهرمی‌ها محکم برداشتند و امروز نوبت جوانان دهه هشتادی‌های این شهر است که گام دوم را نیز محکم بردارند.

وی افزود: تأکید اول مقام معظم رهبری بر کسب علم و دانش است زیرا در دورانی که غربی‌ها علم را کسب می‌کردند پادشاهان ما مشغول خوشگذرانی بودند.

عسکری با قرائت بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب خطاب به تشکل‌های دانش‌آموزی بیان کرد: اگر ایران را دوست دارید باید به کسب علم دانش توجه کنید چنان که بعد از انقلاب با تلاش جوانان فرهیخته ایران توانسته است رتبه 16 علمی جهان را کسب کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تأکید کرد: دانش‌آموزان باید مطالبه‌گری کنند و آموزش و پرورش از این دانش‌آموزان حمایت خواهد کرد.

وی بر ضرورت تحقق جهاد تأکید کرد و گفت: دولت برای رفع مشکلات اراده‌ای قوی دارد لذا قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی را ایجاد کرده است.

عسکری اظهار کرد: امروز همه تشکل‌های  دانش‌آموزان باید مشکلات را رصد کنند و آن را به مسئولان انتقال دهند و مسئولان نیز بر اساس مطالبات دانش ‌آموزان برنامه‌ریزی خواهند کرد.

عباس توانا، مسئول بسیج دانش‌آموزی استان فارس نیز بر توسعه تشکل‌های دانش‌آموزی تأکید کرد و افزود: انتقاد باید منصفانه و با آگاهی کامل از موضوع مطرح شود.

مرتضی کریمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس نیز گفت: انتقادات آزادنه دانش‌آموزان نشانه توجه این قشر از جامعه به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha