نگاهی به فعالیت مرکز حفظ و تثبیت مجازی مؤسسه بیت‌الاحزان
کد خبر: 4105938
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

نگاهی به فعالیت مرکز حفظ و تثبیت مجازی مؤسسه بیت‌الاحزان

گزارشی اجمالی از فعالیت مجازی مرکز حفظ و تثبیت قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) تهران ارائه شد.

مرکز حفظ و تثبیت مجازی مؤسسه بیت‌الاحزانحجت‌الاسلام والمسلمین حامد علیمرادی، مدیر آموزش بخش مجازی حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) تهران در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره‌های حفظ ترتیبی و عمومی به صورت غیرحضوری ویژه آقایان و بانوان در مقاطع مختلف سنی درحال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر حدود 100 قرآن‌آموز مشغول بهره‌برداری از دوره مجازی هستند، بیان کرد: کارشناس و مدرس دوره براساس برنامه‌ انتخابی قرآن‌آموز طی ایام هفته دو یا سه جلسه برنامه جدید محفوظات را ارائه می‌دهد و یا محفوظات حافظان را ارزیابی کرده و برنامه تثبیت و مرور را دنبال می‌کند.

علیمرادی با اشاره به برنامه حفظ مقطعی دو تا پنج ساله به صورت غیرحضوری، اضافه کرد: حفظ غیرحضوری به صورت تلفنی و یا از طریق اپلیکیشن قرار و یا ترکیبی از این دو انجام می‌شود.

مدیر آموزش بخش مجازی حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) تهران با اشاره به روش ثبت‌نام در این دوره، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی https://beytolahzan.ir و تکمیل فرم ثبت‌نام در این دوره نام‌نویسی کنند و پس از استعدادیابی علاقه‌مندان به دوره‌های مناسب، راهنمایی خواهند شد.

علیمرادی ادامه داد: بحث حفظ مجازی مؤسسه همزمان با کرونا در سال 1398 به منظور بهره‌مندی تمام علاقه‌مندان با شرایط گوناگون بدون محدودیت سنی با هدف دسترسی آسان به مربیان، پشتیبانی آموزشی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها آغاز شد و در حال حاضر متقاضیان خود را دارد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا با شماره ۰۹۱۸۴۶۷۴۱۸۴ در ارتباط باشند.

یادآور می‌شود، شعبه‌ای از مرکز حفظ و تثبیت مجازی بیت‌الاحزان در مشهد نیز فعال است. 

انتهای پیام
captcha