خدمت خالصانه به مردم نیاز به معرفی ندارد
کد خبر: 4105923
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

خدمت خالصانه به مردم نیاز به معرفی ندارد

امام جمعه جهرم بر ضرورت داشتن اخلاص در کارها تأکید کرد و گفت: مسئولی که خالصانه برای خداوند تلاش کنند نیازی به شناساندن خود نیستند بلکه خداوند او را به وضوح به جامعه معرفی می‌کند.

تقدیر آموزش و پرورش از امام جمعه جهرمبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین مدبر، امام جمعه جهرم امروز، 19 آذرماه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش فارس، بر ضرورت داشتن اخلاص در کارها تأکید کرد و گفت: مسئولی که خالصانه برای خداوند تلاش کنند نیازی به شناساندن خود نیستند بلکه خداوند او را به وضوح به جامعه معرفی می‌کند.

وی به سفارش دین اسلام بر اخلاص اشاره کرد و افزود: سنت خداوند بر این است که کسانی که خالصانه برای خداوند کار ‌کنند همواره محبوب خداوند هستند.

مدبر، سیره اهل بیت(ع) به خصوص امام سجاد(ع) را در این زمینه و خدمت به مردم یادآور شد و گفت: وی افزود: حضرت امام سجاد(ع) با رفتارش به ما آموخت که باید به جامعه خدمت کنیم و به گونه‌ای کار کنیم که دیده نشویم.

امام جمعه جهرم در ادامه با اشاره به اهمیت همکاری با آموزش و پرورش اظهار کرد: نهایت همکاری و تعامل را با آموزش و پرورش جهرم داریم و در همین راستا تلاش کرده‌ایم مشکلات فرهنگی شهر ستان را رفع کنیم.

وی در پایان خواستار معرفی سیره شهدا به نسل جدید و همچنین مسئولان شد و گفت: سردار شهید سلیمانی باید همیشه تابلوی زندگی ما باشد کسی که در زندگی همواره تلاش می‌کرد دیده نشود اما خداوند  زمینه معرفی  او به جهانیان را فراهم ساخت.

یادآور می‌شود، در این دیدار لوح تقدیری از سوی وزارت آموزش و پرورش به پاس تلاش‌های امام جمعه جهرم توسط مدیرکل آموزش و پرورش فارس به وی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha