مناسبت‌ها فرصت مغتنمی برای تحقق جهاد تبیین است
کد خبر: 4105747
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان‌جنوبی:

مناسبت‌ها فرصت مغتنمی برای تحقق جهاد تبیین است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ظرفیت مناسبت‌ها و ایام مختلف سال فرصتی مغتنم جهت تحقق جهاد تبیین است، گفت: نیاز است در عرصه فضای مجازی با انتقال حرف حق نظام و انقلاب و تغییر شیوه عملکرد در تبلیغات، ابتکار عمل را در دست بگیریم.

حجت الاسلام محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز، 19 آذرماه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت یومالله نهم دی‌ماه اظهار کرد: لازم است در این ایام پر برکت با تمام توان در راستای تبیین دستاوردها و دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنیم.

وی با بیان اینکه دوم تا نهم دی‌ماه به‌عنوان «هفته بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت» و از دهم تا نوزدهم دی‌ماه به‌عنوان «دهه مقاومت» نامگذاری شده است، افزود: امروز دشمن نیز به جایگاه رفیع ایران اعتراف می‌کند چراکه انقلاب اسلامی در هیچ صحنه‌ای از بزنگاه‌های نظام شکست نخورده است.

مشرفی با بیان اینکه ظرفیت مناسبت‌ها و ایام مختلف سال فرصتی مغتنم جهت تحقق جهاد تبیین است، بیان کرد: حماسه بزرگ یوم‌الله نهم دی‌ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بوده که نشان از قوت و مقاومت ملت دارد.

وی با بیان اینکه تکلیف ما در پرداختن به دستاوردهای ملت و نظام و بیان عظمت ملت در مقابل ضعف و زبونی دشمن بسیار مضاعف است، تصریح کرد: امروز دشمن در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی به دروغ‌پردازی روی آورده است تا ذهن جامعه اسلامی را به انحراف بکشاند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه باید در عرصه تبلیغاتی و نرم‌افزاری برای مقابله با برنامه‌های دشمن بیش از پیش ورود کنیم، افزود: نیاز است در عرصه فضای مجازی با انتقال حرف حق نظام و انقلاب و تغییر شیوه عملکرد در تبلیغات، ابتکار عمل را در دست بگیریم.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد با برنامه‌ریزی و هم‌افزایی برای بزرگداشت هفته بصیرت و میثاق عاشورایی امت با ولایت و تحقق جهاد تبیین اقدام کنیم، ادامه داد: در حالی سیزدهمین سالگرد حماسه نهم دی را در پیش داریم که شرایط فعلی تا حدودی مشابه شرایط فتنه سال ۸۸ است، گفت: فتنه سال ۱۴۰۱ نسبت به فتنه ۱۳۸۸ بسیار پیچیده‌تر و یک جنگ ترکیبی است.

مشرفی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرمان جهاد تبیین، شیوه حکمرانی در سایه ولایت فقیه، مدیریت دوران کرونا، اقتصاد مقاومتی، اولویت‌های دیپلماسی همسایه‌محور، بی‌اثر کردن تحریم‌ها، نمونه‌هایی از ریل‌گذاری‌های ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب است، یادآور شد: عامل رشد چشمگیر انقلاب و پیشرفت کشور، ریل‌گذاری‌های ارزشمندی است که با تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب و ایستادگی ملت بزرگ ایران اتفاق افتاده و موجب خشم دشمن شده است.

انتهای پیام
captcha