دانشجویان مطالبات خود را از طریق مسئولان پیگیری کنند
کد خبر: 4105295
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

دانشجویان مطالبات خود را از طریق مسئولان پیگیری کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشجویان بنیان و اساس دانشگاه دانست و افزود: دانشجویان آینده‌سازان جامعه و دانشگاه هم محیطی پویا و زنده برای گفت‌وگو است و لازم است که دانشجویان مطالبات خود را از طریق مسئولان دانشگاه پیگیری کنند.

مراسم بزرگداشت روز دانشجو، دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 16 آذرماه در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در این دانشگاه با اشاره به فعالیت دانشجویان در ایام کرونا گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ایام شیوع کرونا بدون هیچ چشم‌داشتی برای حفظ و نجات جان بیماران تلاش کردند که جای قدردانی دارد.

وی، دانشجویان بنیان و اساس دانشگاه دانست و افزود: دانشجویان آینده‌سازان جامعه و دانشگاه هم محیطی پویا و زنده برای گفت‌وگو است و لازم است که دانشجویان مطالبات خود را از طریق مسئولان دانشگاه پیگیری کنند.

حسینی با اشاره به قطب پزشکی بودن شیراز، از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست تا با همت و تلاش خود این جایگاه را بیشتر از این ارتقا دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه این دانشگاه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور حدود 10 هزار دانشجو دارد، گفت: این دانشگاه علاوه بر داشتن اساتید مجرب و تجهیزات و امکانات به‌روز، هم به بیماران استان فارس و هم به بیماران سایر استان‌ها خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

یادآور می‌شود، در این مراسم به‌مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبلغ دو میلیون ریال را به دانشجویان رشته‌های مختلف اهدا کرد.

انتهای پیام
captcha