نقش‌آفرینی هدفمند؛ اولویت رویداد ملی فهما
کد خبر: 4105249
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

نقش‌آفرینی هدفمند؛ اولویت رویداد ملی فهما

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان با تأکید بر ثبت مستندات کانون‌ مساجد در سامانه بچه‌ها مسجد گفت: اولویت اصلی رویداد ملی فهما ارائه چارچوب مشخص به مدیران و اعضای کانون‌ها برای نقش‌آفرینی هدفمند است.

نشست هماهنگی رویداد ملی فهما

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان: بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان دیروز، 15 آذرماه در نشست هم‌اندیشی چهارمین رویداد ملی فهما در استان گفت: رویداد ملی فهما رویدادی رقابتی ویژه اعضای کانون‌های مساجد کشور است که با هدف شناسایی و ساماندهی به کارگیری ارتقا و انگیزه‌بخشی استعدادهای فرهنگی ـ هنری در سطح کشور طراحی و اجرا می‌شود.

وی افزود: این رویداد با توجه به تجربه برگزاری سه رویداد قبلی و استفاده از نظرات تخصصی کارشناسان و کانون‌های فعال همانند سال گذشته در سه شبستان و ۱۲ رواق تعریف و به هر یک از رواق ها ۲۰ هزار امتیاز تعیین شده است که هدف اصلی آن ارائه چارچوب مشخص به مدیران و اعضای کانون‌ها برای نقش‌آفرینی هدفمند در حوزه فرهنگ و هنر است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان با تأکید بر ثبت مستندات کانون‌های مساجد کردستان در سامانه بچه‌ها مسجد بیان کرد: کانون‌های مساجد استان لازم است از فرصت باقیمانده برای کسب امتیاز در چهارمین رویداد ملی فهما نهایت بهره را بگیرند.

وی از همکاران ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خواست با ارتباط با مدیران مسئول کانون‌های مساجد استان ضمن یادآوری اهمیت این رویداد ملی، نگاه تخصصی و کیفی در فعالیت‌های میدانی کانون‌های مساجد را از اهداف اصلی چهارمین رویداد فهما دانست.

کیامهر با بیان اینکه تمامی حمایت‌ها رویداد فهما مشروط به اخذ مجوز الکترونیکی کانون و ثبت فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد بوده است، گفت: امسال نیز انتظار داریم کانون‌هایی که مجوز خود را دریافت نکرده‌اند، نسبت به تکمیل ارکان کانون در سامانه اقدام و مجوز الکترونیکی را دریافت و جهت بهره‌مندی از حمایت‌های مالی و تجهیزاتی تمام فعالیت‌های خود را در رواق‌های ۱۲گانه تعریف شده در سامانه بچه‌های مسجد ثبت و مستند کنند.

انتهای پیام
captcha