جهادتبیین تنها راهکار اساسی برای آگاهی نسل جوان در اغتشاشات اخیر بود
کد خبر: 4105086
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
استاندار گلستان:

جهادتبیین تنها راهکار اساسی برای آگاهی نسل جوان در اغتشاشات اخیر بود

استاندار گلستان جهادتبیین را تنها راهکار اساسی برای آگاهی جامعه و نسل جوان در اغتشاشات اخیر دانست و گفت: دشمنان از ایران قوی و قدرتمند به شدت هراس دارند و در مقابل، کشوری ضعیف می‌خواهند تا به تاراج منابع آن بپردازند.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان امروز سه‌شنبه ۱۵ آذر در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان گلستان(اختتامیه هفته پژوهش) در سالن خلیج فارس دانشگاه منابع طبیعی گرگان با گرامیداشت هفته پژوهش با بیان اینکه آرامش گلستان در روز‌های اخیر با وجود فراخوان گسترده اغتشاش‌گران بیانگر اوج بصیرت اقوام گلستان است، گفت: یکی از دلایل مهم از نپیوستن گلستانی‌ها به جمع اغتشاشگر‌ها علاوه بر بصیرت مردم و جدا بودن صف آن‌ها از یکدیگر، تدابیر اتخاذ شده برای مواجهه با آشوبگران بود.

زنگانه افزود: در اوج اغتشاشات جشنواره اقوام را با بیش از ۲۳۰ هزار بازدیدکننده برگزار کردیم تا اعلام کنیم در این استان خبری از آشوب نیست و گلستانی‌ها اجازه از بین رفتن وحدت را نمی‌دهند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه مشکل اصلی دنیای استکبار با ایران، مقاومت ما برابر زورگویی آنها بوده است، ادامه داد: دشمنان از ایران قوی و قدرتمند به شدت هراس دارند و در مقابل، کشوری ضعیف می‌خواهند تا به تاراج منابع آن بپردازند.

استاندار گلستان علت همراهی بخشی از نسل جوان با اغتشاشات اخیر را کم‌کاری سال‌های گذشته برای آشناکردن نوجوانان و جوانان با دستاورد‌های انقلاب و مسیر موفق و رو به جلوی کشور دانست وگفت: کم‌کاری‌ها طی سالیان اخیر باعث شد پس از باخت به انگلیس و آمریکا در جام جهانی فوتبال پرچم این کشور‌ها توسط برخی جوانان در داخل کشور به نشانه شادمانی از باخت ایران گردانده شود.
استاندار گلستان بیان کرد: باید ببینیم برای آشنایی نسل جوان فعلی با آرمان‌های انقلاب چه اقداماتی انجام دادیم که در این برهه سخت انتظار رفتار همسو از آنان داریم.

استاندار گلستان ادامه داد: در این شرایط سخت، جهادتبیین، راهکار اساسی و قطعی برای آگاه سازی جامعه و به‌خصوص نسل جوان در جدا کردن صف خود از آشوبگران است.

استاندار گلستان به ضرورت گفتگوی بیشتر با نسل جوان برای شنیدن دغدغه‌های آنان تاکید کرد و گفت: اگر ایران در سال‌های اخیر و با وجود تحریم گسترده به پیشرفت فراوان در بخش‌های گوناگون رسیده، فقط نتیجه تلاش دانشجویان و اندیشمندان مراکز علمی و آموزش عالی است.

همچنین در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر مراکز علمی و دستگاههای اجرایی گلستان قدردانی شد.

 

انتهای پیام
captcha