اجرای 70 برنامه روز دانشجو در دانشگاه شیراز
کد خبر: 4105040
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

اجرای 70 برنامه روز دانشجو در دانشگاه شیراز

معاون دانشجویی ـ فرهنگی دانشگاه شیراز از برنامه‌ریزی بیش از 70 برنامه علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و ورزشی به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو در این دانشگاه خبر داد.

علی حفیظی، معاون دانشجویی ـ فرهنگی دانشگاه شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، علی حفیظی، معاون دانشجویی ـ فرهنگی دانشگاه شیراز امروز، 15 آذرماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز دانشجو از تدارک این دانشگاه بدین مناسبت خبر داد و گفت: به مناسبت روز دانشجو بیش از 70 برنامه علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و ورزشی در این دانشگاه تدارک دیده شده است.

وی افزود: این برنامه‌ها با همراهی و مشارکت کانون‌های فرهنگی، تشکل‌های اسلامی و برخی انجمن‌های علمی، معاونت‌های فرهنگی دانشجویی دانشگاه شیراز و مدیریت تربیت بدنی دانشگاه تدارک و برنامه‌ریزی شده‌اند.

حفیظی با بیان اینکه برنامه‌های روز دانشجو از 8 آذرماه جاری در این دانشگاه آغاز شده‌اند، افزود: این برنامه‌ها به یاری خدا تا روز 18 آذرماه در این دانشگاه ادامه خواهند داشت.

معاون دانشجویی ـ فرهنگی دانشگاه شیراز همچنین از برگزاری مراسم بزرگداشت روز دانشجو در این دانشگاه خبر داد و گفت: این مراسم در روز چهارشنبه، 16 آذرماه در مجتمع فرهنگی ـ رفاهی دانشگاه شیراز واقع در خیابان ساحلی غربی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مراسم نمایندگان انجمن‌های علمی، تشکل‌های اسلامی، شوراهای صنفی و کانون‌های فرهنگی و ورزشی به بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود در حضور مسئولان استان خواهند پرداخت.

حفیظی در پایان یادآور شد: این مراسم از سوی شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های فارس، به‌میزبانی دانشگاه شیراز و با همکاری دیگر اعضای شورا از جمله استانداری و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس و دانشگاه‌های علوم پزشکی، صنعتی شیراز، پیام نور فارس، آزاد اسلامی شیراز، هنر، علمی کاربردی، فرهنگیان، پردیس فنی و حرفه‌ای شهید باهنر، جهاد دانشگاهی و مؤسسه آموزش عالی زند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha