اعزام 120 مبلغ به نقاط مختلف ملایر با محوریت جهاد فاطمی
کد خبر: 4105017
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

اعزام 120 مبلغ به نقاط مختلف ملایر با محوریت جهاد فاطمی

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام 120 مبلغ با محوریت جهاد فاطمی به مناطق مختلف شهرستان ملایر همزمان با ایام فاطمیه خبر داد.

روح‌الله نجفی مدیر تبلیغات اسلامی ملایرحجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: در راستای برگزاری برنامه‌های این ایام ستاد عملیات ایام فاطمیه در شهرستان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در این زمینه 10 کمیته شامل کمیته برگزاری مراسم‌، جهاد تبیین، کمیته مسابقات، کتابخوانی، عفاف و حجاب و... شکل می‌گیرد، افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام طرح تکریم مادرانه است که در این طرح از تعدادی از مادران شهدا توسط دانش‌آموزان و بانوان مسئول شهرستان با حضور در منزل خانواده‌های شهدا تقدیر و تکریم می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از رونق روضه‌های خانگی در این ایام خبر داد و افزود: مجالس و روضه‌های محلی نیز در این ایام رونق خواهد گرفت. کارگاه‌های حجاب و عفاف با مشارکت دختران و بانوان شهرستان از دیگر برنامه‌های این ایام است، برگزاری نشست‌های آزاد ویژه بانوان و تریبون آزاد ویژه دختران و گفتمان‌های دینی در مدارس با حضور مبلغان نیز از دیگر برنامه‌هاست.

نجفی با اشاره به برگزاری جلسات گپ‌وگفت‌های پسرانه با موضوع غیرت در جامعه با حضور پسران جوان و نوجوان و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه گفت: همچنین 120 مبلغ به مناطق مختلف شهرستان در ایام فاطمیه با محوریت جهاد تبیین با عنوان تبیین فاطمی اعزام می‌شوند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر همچنین از برگزاری مراسم عزاداری با حضور هیئت‌های مذهبی و مداحی مداحان اهل بیت(ع) در سطح مساجد و حسینیه‌ها خبر داد و افزود: اکثر هیئت‌های مذهبی نیز برنامه‌های ویژه خود را با موضوع جهاد تبیین در این ایام دارند.

وی همچنین از برپایی دسته عزاداری همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور بانوان ملایری خبر داد و گفت: اجتماع دختران فاطمی، روضه‌خوانی در بازار در جمع کسبه و پویش‌های مختلف با موضوع چرایی حجاب، شبهات، جهاد تبیین و... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

نجفی بیان کرد: همچنین برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم، برنامه روشنگری و بصیرتی، برنامه‌های مختلف در فضای مجازی، خانه‌های قرآن، مؤسسات از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر با همکاری سایر نهادها در ایام فاطمیه است.

انتهای پیام
captcha