فرایند اعزام زائران به عتبات عالیات استانی شد
کد خبر: 4104988
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

فرایند اعزام زائران به عتبات عالیات استانی شد

مدیر حج و زیارت فارس از استانی شدن فرایند برنامه‌ریزی و اعزام زائران عتبات عالیات به عراق خبر داد و گفت: از این پس تمام امور و برنامه‌های مربوط به زائران اعزامی فارس در خود استان انجام خواهد شد.

علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت فارسبه گزارش ایکنا از فارس، علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت فارس امروز، 15 آذرماه در نشست مدیران هم‌خانواده ارشاد گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فرایند برنامه‌ریزی و اعزام زائران عتبات عالیات به عراق استانی شد و از این پس تمام امور و برنامه‌های مربوط به زائران اعزامی فارس در خود استان انجام خواهد شد.

وی از تلاش برای راه‌اندازی مجدد پروازهای شیراز ـ نجف خبر داد و افزود: مستمر بودن پرواز شیراز ـ نجف مستلزم استقبال زائران است و در صورتی این کار انجام می‌شود که استقبال از این پرواز انجام شود.

زینلی با بیان اینکه اعزام زمینی با تنوع مختلف قیمتی و خدماتی از اعزام‌های ارزان قیمت تا نرخ‌های بالاتر در دستور کار است، تصریح کرد: زائران متقاضی می‌توانند برای ثبت نام به دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز حج و زیارت در سطح استان فارس مراجعه کنند.

وی همچنین به راه‌اندازی پرواز به مقصد دمشق در شیراز اشاره کرد و گفت: استان فارس جزو 5 استانی بود که پروازهایی به مقصد دمشق را راه‌اندازی کرد و هم‌اکنون در حال هماهنگی برای اختصاص پروازهای متناسب با شمار زائران اماکن متبرکه به سوریه هستیم.

مدیر حج و زیارت فارس به برگزاری پرشور راهپیمایی اربعین حسینی نیز اشاره کرد و گفت: در اربعین امسال 203 هزار نفر از استان فارس از طریق مرز هوایی و زمینی به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی نقش مردم فارس در برگزاری باشکوه اربعین حسینی مهم ارزیابی کرد و گفت: تمام دستگاه‌های خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان می‌توانند زمینه‌ساز برگزاری بهتر اربعین در سال‌های آینده باشند.

انتهای پیام
captcha