تخفیفات کتابی به مناسبت روز دانشجو
کد خبر: 4104931
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

تخفیفات کتابی به مناسبت روز دانشجو

برخی از مراکز فرهنگی، ناشران، کتابفروشی‌ها و اپلیکیشن‌های کتابی به مناسبت روز دانشجو آثار خود را با تخفیفات ویژه عرضه می‌کنند.

تخفیفات کتابی به مناسبت روز دانشجو

به گزارش خبرنگار ایکنا، برخی مراکز فرهنگی، ناشران، کتابفروشی‌ها و اپلیکیشن‌های کتابی در آستانه 16 آذر و به مناسبت روز دانشجو آثار خود را با تخفیفات ویژه عرضه می‌کنند.

براساس این گزارش شعب فروشگاه‌ زنجیره‌ای کتاب و محصولات فرهنگی کتابشهر ایران در سراسر کشور به مناسبت روز دانشجو از ۱۴ تا ۱۶ آذر کتاب، نوشت‌افزار و هدایای فرهنگی را با تخفیف ۲۰ درصدی عرضه می‌کنند.

کتابشهر ایران یک مجموعه خصوصی است که با هدف افزایش سرانه ویترین کتاب در کشور به تاسیس و اداره کتابفروشی‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور می‌پردازد.

فروشگاه اینترنتی «نیوار» از دیگر فروشگاه‌های کتابی است که در آستانه روز دانشجو، کتاب‌های خود را در روزهای چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم آذر با 14، 15 و 16 درصد تخفیف ارائه می‌دهد.

فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی نیوار از فروشگاه‌های اینترنتی شناخته‌شده در حوزه کتاب و محصولات فرهنگی است که کتاب‌هایی از همه ناشران را برای فروش عرضه می‌کند.  

بنیاد سینمایی فارابی از دیگر مراکز فرهنگی است که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو تمامی کتاب‌های انتشارات خود را از 16 آذر ماه به مدت یک هفته با تخفیف ۳۰ درصدی به مخاطبان عرضه می‌‌کند.

براساس این خبر؛ جلد اول و دوم کتاب «نما به نما»، «اصول اساسی کارگردانی سینما»، «چگونه مشکلات فیلمنامه‌مان را حل کنیم؟»، جلد اول و دوم «روایت در فیلم داستانی»، «فرهنگ فیلمنامه»، «فیلمنامه‌نویسی پیشرفته» و «چگونگی درک فیلم» عناوین ۹ کتاب مرجع سینمایی هستند که توسط انتشارات بنیاد سینمایی فارابی تجدید چاپ شده‌اند.

علاقه‌مندان برای تهیه آثار انتشارات بنیاد سینمایی فارابی می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بعد از پارک ساعی، نرسیده به توانیر، نبش کوچه لنکران، ساختمان شماره ۳ بنیاد سینمایی فارابی، پلاک ۲۴۵۴ مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۸۰۳۲۶ تماس بگیرند.

پیش از این نشر صاد و اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و ارائه تسهیلات برای دانشجویان از شروع هفته کتاب و کتاب‌خوانی تا روز دانشجو، تخفیف ۸۰ درصدی به کتاب‌های الکترونیکی و صوتی و تخفیف ۵۰ درصدی برای دوره‌های آموزشی نشر صاد برای دانشجویان دانشگاه تهرانی اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام
captcha