استقبال از کلاس‌های آموزش دینی در سوئیس
کد خبر: 4104882
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

استقبال از کلاس‌های آموزش دینی در سوئیس

کلاس‌های آموزش دینی در مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(ع) در «اشلیرن» زوریخ در سوئیس با استقبال گسترده علاقه‌مندان و خانواده‌های مسلمان مواجه شده است.

به گزارش ایکنا؛ مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(ع) سوئیس در این باره اعلام کرد: مدت پنج ماه است که کلاس‌های آموزش دینی در مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(ع) در اشلیرن زوریخ توسط ‌حجت‌الاسلام حسن عسکری به زبان آلمانی دایر و با استقبال خوبی روبه‌رو شده است و خانواده‌ها برای ادامه این کلاس‌ها اصرار می‌ورزند.

این کلاس‌ها رایگان و بدون ثبت نام است و روزهای یکشنبه از ساعت‌ 3 تا 4 بعد از ظهر(15 تا 16) در مرکز اسلامی اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

در یک نظرسنجی از خانواده‌هایی که فرزندانشان بین 6 تا 12 سال سن دارند و در این دوره آموزشی شرکت می‌کنند، انجام شد، آنان تأکید کردند که در پی برگزاری این کلاس‌ها، تأثیرات بسیار خوبی در کودکان و رفتار و آموزه‌های آنان مشاهده می‌شود.

همچنین از کودکان نیز نظرسنجی انجام شد و آنان اعلام کردند که برای حضور در کلاس‌ها علاقمند هستند و با عشق و علاقه دوست دارند در آن شرکت کنند.

گفتنی است؛ کودکانی که در کشور سوئیس زندگی می‌کنند برای درک مفاهیم و یادگیری صحیح آموزه‌های دینی به دلیل نبود کارشناس با مشکل روبه‌رو هستند و خانواده‌های مسلمان می‌توانند از فرصتی که با استقرار حجت‌الاسلام عسکری در کشور سوئیس به وجود آمده است، به خوبی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha