بصیرت و آگاهی مردم در اغتشاشات اخیر نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد
کد خبر: 4104815
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

بصیرت و آگاهی مردم در اغتشاشات اخیر نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌اینکه آخرین طراحی و برنامه‌ریزی دشمنان برعلیه ایران همین اغتشاشات اخیر بود، گفت: بصیرت و آگاهی مردم و صبوری نیروهای نظامی جمهوری اسلامی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز، ۱۴ آذر ماه در نشست پرسخ و پاسخ دانشجویی در دانشگاه جامع علمی ‌کاربردی گلستان با بیان‌اینکه طرح دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابله مردم با نظام بود، گفت: آخرین طراحی و برنامه‌ریزی دشمنان همین اغتشاشات اخیر بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بااشاره به اینکه دشمن این طرح را در سوریه و کشورهای همسایه پیاده کرد و موفق شد، گفت: این بصیرت مردم و صبوری نیروهای نظامی جمهوری اسلامی بود که نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: هدف دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای گول زدن نوجوانان و جوانان ما بود و خواستند فضای کشته‌سازی عظیمی را پیاده و مردم با هم درگیری مسلحانه داشته باشند اما ملت و جوانان غیور ما به دشمنان مجال نفوذ ندادند و آگاهانه صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

سردار شاهکوهی تصریح کرد: ما به هیچ وجه روی امنیت کشور عزیزمان با هیچ کشوری و احدی مماشات نداریم و این صبوری ما در این اغتشاشات نشان از خالی‌بودن دست ما نبود بلکه بنای جمهوری اسلامی ایران صبوری و طمأنینه بود تا راه نفوذ دشمنان بسته شود.

سردار ملک شاهکوهی تصریح کرد: استان گلستان از یک امنیت غیرقابل وصف برخوردار است و این نشان از انسجام و اتحادی است که در این استان حاکم است و این امنیت است که در سایه آن می توان تحصیل و کار و تلاش کرد.
فرمانده سپاه نینوا استان با بیان‌اینکه اگر ما بخواهیم رشد کنیم این برای دشمن سنگین است و دشمنان به هر قیمتی خواستار توقف این پیشرفت است،افزود: با این پیشرفت و توسعه جوانان ما افول آمریکا و اسرائیل ديگر نزدیک است و این خودباوری و رشد جوانان در عرصه‌های مختلف نشانه افول و تزلزل ابرقدرت‌ها می‌باشد.

وی بیان کرد: راه اعتراض و اغتشاش جداست و اگر کم‌کاری و اعتراضی است راه آن گرفتن سلاح و چاقو و آتش‌زدن اموال‌ عمومی نیست و این همان خواست دشمن است که از این جریان‌ها سود می‌برد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: امروزه هیچ کشوری توان حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را ندارد و لذا تنها راه نفوذ آنها جنگ و درگیری داخلی است و ملت بزرگ ایران آگاهانه جواب دندان شکنی به معاندین اسلام و انقلاب خواهند داد.

انتهای پیام
captcha