پوشش 600 مدرسه ابتدایی فارس در طرح امین
کد خبر: 4104779
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

پوشش 600 مدرسه ابتدایی فارس در طرح امین

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه فارس از پوشش بیش از 600 مدرسه ابتدایی این استان در طرح امین خبر داد و گفت: 2 هزار و 350 نفر طلبه در این طرح در فارس فعالیت دارند.

جلسه کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مؤیدی، معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه فارس امروز، 14 آذرماه در جلسه کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان با اشاره به اجرای طرح امین در مدارس استان گفت: بیش از 600 مدرسه ابتدایی در سطح استان فارس تحت پوشش طرح امین هستند.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 350 نفر طلبه در این طرح فعالیت دارند که بیش از یک هزار و 800 نفر از آنان را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود:  تاکنون بیش از 750 نفر دوره‌های لازم را در طرح امین گذرانده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس نیز در این نشست گفت: ارائه آموزش‌های مرتبط به طلاب طرح امین در دستور کار است البته پاسخگویی به شبهات معلمان می‌تواند در دستور قرار گیرد.

وی همچنین خواستار ارزیابی فعالیت‌های انجام شده در این راستا شد و افزود: ارزیابی از فعالیت‌های انجام شده امری ضروری است تا ضعف‌ها شناسایی و به قوت تبدیل شود.

انتهای پیام
captcha