تکریم چهلمین روز شهادت شهدای حرم شاهچراغ(ع) در کازرون
کد خبر: 4104771
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

تکریم چهلمین روز شهادت شهدای حرم شاهچراغ(ع) در کازرون

فرمانده سپاه کازرون از برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در این شهرستان خبر داد.

غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، غلامرضا توکل، فرمانده سپاه کازرون امروز، 14 آذرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهدای حرم شاهچراغ(ع) در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم روز سه‌شنبه، 15 آذرماه همزماه با اقامه نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر امامزاده سیدمحمد کاشی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه کازرون سخنرانی و مداحان اهل بیت(ع) به مداحی و قرائت دعای توسل خواهند پرداخت.

توکل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم شاهچراغ(ع) بیان کرد: برگزاری مراسم شهدا در هر قالبی نقش موثری در بیداری، روشنگری، بصیرت‌‍افزایی و دشمن‌شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جامعه و خصوصاً جوانان و نسل جوان را با افکار و اهداف شهدا میسر می‌سازد.

فرمانده سپاه کازرون در پایان از عموم مردم خداجوی شهرستان کازرون خصوصاً خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان جهت شرکت باشکوه در مراسم چهلمین روز درگذشت شهدای گرانقدر حرم مطهر شاهچراغ(ع) دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha