فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار نظام اسلامی است
کد خبر: 4104747
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار نظام اسلامی است

استاندار گیلان با بیان اینکه ایستادگی و صبر خانواده معزز شاهد و ایثارگر برگرفته از فرهنگ عاشورای امام حسین(ع) است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار و امنیت نظام اسلامی است.

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهید اتقیا

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، اسدالله عباسی، امروز 14 آذرماه در دیدار با پدر شهید سید عبدالکریم اتقیا در بندرانزلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان و تاکید بر تکریم از خانواده معظم شاهد و ایثارگر اظهار کرد: خانواده شهدا سرمایه‌‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و مایه افتخار و برکت جامعه هستند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل شهدا و ایثارگران در به ثمر رسیدن انقلاب و تداوم آن، افزود: انقلاب اسلامی با خون مطهر شهدا بارور شده و به ثمر نشسته است.

استاندار گیلان با بیان اینکه شهدا راه تعالی و خودسازی را آسان کردند، گفت: لازم است همگان برای خوشبختی و سعادت دنیوی و اخروی به زندگینامه و سیره شهدا رجوع کنند.

عباسی با اشاره به خدمات ارزنده شهدا و خانواده گرانقدر این عزیزان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افزود: ایستادگی و صبر خانواده معزز شاهد و ایثارگر برگرفته از فرهنگ عاشورای امام حسین(ع) است؛ در سال‌های اخیر نیز شهدای مدافع حرم و امنیت ثابت کردند که راه ایثار و شهادت همیشه باز است.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن علیه نطام اسلامی، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار و امنیت نظام اسلامی است؛ تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جریان دارد پروژه‌های دشمن شکست خورده است.

استاندار گیلان با اشاره به سابقه مبارزاتی پدر شهید اتقیا در دوران انقلاب، بیان کرد: این پدر بزرگوار سابقه درخشانی در مبارزات علیه دشمنان انقلاب دارند و فرزند شهیدشان هم به تبعیت از پدر به دفاع از کیان اسلامی پرداخت و شهید شد.

دانشجوی شهید سید عبدالکریم اتقیا در سال ۱۳۶۱ در منطقه موسیان در سن ۳۴ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha