انعقاد قرارداد پایش اشتغال در جهاددانشگاهی استان کردستان
کد خبر: 4104637
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

انعقاد قرارداد پایش اشتغال در جهاددانشگاهی استان کردستان

در راستای نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی استان کردستان، قراردادی فیمابین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید و جهاددانشگاهی استان کردستان منعقد شد.

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: جهاددانشگاهی استان کردستان با توجه به ظرفیت‌های مناسب و نیروهای متخصصی که دارد در راستای توسعه استان و در اجرای پروژه‌های مهم پیش قدم بوده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح‌های اشتغالزا و به منظور نظارت در چگونگی تحقق اهداف کمی و کیفی اشتغال در سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال کشور و همچنین در راستی‌آزمایی توزیع منابع و اجتناب از انحراف سرمایه‌گذاری، شیوه‌نامه اجرایی نظام جامع پایش اشتغال کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید تنظیم و برای اجرای این طرح در استان کردستان قراردادی با جهاددانشگاهی استان کردستان منعقد شده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه طرح پایش اشتغال توسط جهاددانشگاهی استان کردستان انجام می‌شود، یادآور شد: هدف از اجرای این طرح شفافیت و پاسخگویی به آحاد جامعه و رفع ابهامات در حوزه آمار اشتغال، مشخص شدن میزان کارآیی و دستاوردهای اجرای برنامه زیست بوم ملی اشتغال و ارتقای اثر بخشی آن و هدایت صحیح منابع مالی اختصاص یافته در راستای توسعه اشتغال می باشد.

گفتنی است؛ این قرار داد بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید و جهاددانشگاهی استان کردستان امضا شده است.

انتهای پیام
captcha