برپایی ایستگاه تخصصی جهادی اصناف در مناطق محروم شیراز
کد خبر: 4104462
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

برپایی ایستگاه تخصصی جهادی اصناف در مناطق محروم شیراز

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله (ع) شیراز از برپایی ایستگاه تخصصی جهادی اصناف با حضور نیروهای بسیجی‌ و جهادی اتحادیه‌های صنفی خبر داد و افزود: این ایستگاه با همکاری پایگاه اتحادیه‌های آرایشگران، تعمیرات لوازم خانگی و اتحادیه رنگ‌آمیزان ایستگاه تخصصی جهادی با رویکرد فعالیت در مناطق محروم شیراز برپا شد.

محمد احمدی، فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع)به گزارش ایکنا از فارس، محمد احمدی، فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع) امروز، 13 آذرماه در جمع خبرنگاران با شاره به اهمیت داشتن روحیه جهادی گفت: ایجاد بازار و اقتصاد اسلامی و شیعی بدون روحیه جهادی امکان‌پذیر نیست.

وی از برپایی ایستگاه تخصصی جهادی اصناف با حضور نیروهای بسیجی‌ و جهادی اتحادیه‌های صنفی در شیراز خبر داد و افزود: این ایستگاه با همکاری پایگاه اتحادیه‌های آرایشگران، تعمیرات لوازم خانگی و اتحادیه رنگ‌آمیزان ایستگاه تخصصی جهادی با رویکرد فعالیت در مناطق محروم و با میزبانی پایگاه شهدای احمد آباد در این منطقه برپا شد و به افراد خدمات تخصصی آرایشگری، تعمیرات و...به‌صورت رایگان ارائه شد.

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع) شیراز بیان کرد: همچنین به همت اتحادیه رنگ‌آمیزان و نقاشان تعدادی از مدارس مناطق محروم از جمله مدرسه حضرت مریم منطقه احمدآباد به طور رایگان رنگ‌آمیزی می‌شود.

احمدی ضمن تقدیر از اتحادیه‌هایی که در رزمایش جهاد گران فاطمی ۲ در قالب اردوهای تخصصی جهادی اصناف شرکت کرده‌اند، گفت: برخلاف تقکرات سرمایه داری و لیبرال، گام اصلی ایجاد بازار و اقتصاد اسلامی کار جهادی است و تحقق این امر بدون روحیه جهادی امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: گسترش روحیه جهادی در رسته‌ها و رده‌های مختلف از  ثمرات تفکر انقلاب اسلامی است و توفیق‌های به‌دست آمده در عرصه‌های مختلف کشور حاصل افراد و تفکر جهادی است.

انتهای پیام
captcha