تلاش برای توانمندسازی معلولان با ایجاد نمایشگاه‌های دائمی عرضه محصولات
کد خبر: 4104413
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

تلاش برای توانمندسازی معلولان با ایجاد نمایشگاه‌های دائمی عرضه محصولات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس یکی از راه‌های توانمندسازی معلولان را ایجاد نمایشگاه‌های دائمی عرضه محصولات تولید شده توسط معلولان دانست.

نمایشگاه عرضه محصولات معلولان، استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 13 آذرماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های معلولین استان با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای فروش تولیدات جامعه هدف بهزیستی این استان، گفت: کارگروهی برای شیوه بازاریابی و امکان عرضه محصولات تولید شده توسط معلولان در سطح استان باید شکل گیرد که همکاری شهرداری‌ها نیز در این مسیر می‌تواند موثر باشد.

وی ادامه داد: ایجاد نمایشگاه دائمی عرضه محصولات تولید شده توسط معلولان استان فارس یکی از اهدافی است که می‌تواند در این زمینه به توانمندسازی معلولین کمک زیادی کند.

محبی‌پور اضافه کرد: استفاده از روش‌ها و تکنولوژی‌های نوین از جمله استفاده از اپلیکیشن‌های فروش مجازی می‌تواند فضای مناسبی برای عرضه تولیدات این بخش فراهم کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در پایان گفت: در حال حاضر 142  هزار توانخواه توسط بهزیستی فارس شناسایی و برای آن‌ها پرونده مددجویی تشکیل شده است.

یادآور می‌شود،  نمایشگاه توانمندی‌های معلولان فارس تا 15 آذرماه در طبقه همکف استانداری فارس دایر و پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام
captcha