آغاز به‌ کار دارالقرآن پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان اصفهان
کد خبر: 4104341
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

آغاز به‌ کار دارالقرآن پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان اصفهان

مسئول دارالقرآن پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان از تجمیع کانون‌های قرآن و عترت این پردیس در قالب دارالقرآن خبر داد.

آرم دانشگاه فرهنگیان

محبوبه حاجی باقری، مسئول دارالقرآن پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از افتتاح این مرکز در تاریخ هشتم آذرماه خبر داد و اظهار کرد: طرح دوشنبه‌‎های قرآنی شامل برپایی محافل قرآنی همراه با عرضه محصولات فرهنگی، برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن با حضور دانشجویان علاقه‌مند و با همکاری دانشجویان حافظ به‌عنوان مربی و نیز برگزاری کلاس‌های صوت، لحن و تفسیر، از دیگر برنامه‌های این مجموعه است.

وی افزود: برگزاری مسابقه حفظ سوره انسان به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و تشکیل گروه تواشیح از میان شرکت‌کنندگان در کلاس صوت و لحن، از دیگر برنامه‌هایی است که در دستورکار دارالقرآن پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان قرار دارد.

مسئول دارالقرآن پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با بیان اینکه دارالقرآن پیش از این با نام کانون قرآن و عترت فعالیت داشت، گفت: بعد از اعلام بخشنامه جدید پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان مبنی بر مستقل شدن کانون‌های قرآن و عترت و فعالیت با عنوان دارالقرآن، این مجموعه فعالیت خود را با این نام آغاز کرد.

وی تأکید کرد: دانشجویان علاقه‌مند از سایر مراکز دانشگاه فرهنگیان نیز می‌‎توانند در کلاس‌ها و فعالیت‌های این مجموعه شرکت کنند.

پریسا عابدی

انتهای پیام
captcha