تأکید استاندار فارس بر پیگیری جدی مسکن توان‌خواهان
کد خبر: 4104271
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

تأکید استاندار فارس بر پیگیری جدی مسکن توان‌خواهان

استاندار فارس با اشاره به اهمیت تأمین مسکن توان‌خواهان بیان کرد: این موضوع را با جدیت دنبال خواهیم کرد و برای خانواده‌های دارای دو فرزند معلول در جهش ملی مسکن کار به شکل جدی‌تر انجام خواهد شد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 12 آذرماه در مراسم افتتاحیه فرهنگسرای یاران ویژه معلولان در شیراز با اشاره به وعده اخیر رئیس‌جمهور اظهار کرد: همه سازمان‌هایی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند، وظیفه‌دارند که در استخدام‌های خود سهمیه ۳ درصدی معلولین را در همه ردیف‌های استخدامی در نظر بگیرند و حق تفسیر به رأی ندارند.

وی تصریح کرد: مدیران کل استان باید بعد از الزام رئیس‌جمهور، ۳ درصد هر نیرویی اعم از قراردادی، رسمی، آزمایشی و پیمانی که به‌کارگیری می‌کنند، از میان معلولین باشد و نمی‌توان ادعا کرد که توان‌خواهان توانایی جسمی کامل را برای این شغل ندارند.

ایمانیه در ادامه با اشاره به اهمیت تأمین مسکن توان‌خواهان بیان کرد: این موضوع را با جدیت دنبال خواهیم کرد و برای خانواده‌های دارای دو فرزند معلول در جهش ملی مسکن کار به شکل جدی‌تر انجام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تصریح بر مناسب‌سازی بیشتر محل عبور و مرور توان‌خواهان ابراز امیدواری کرد: در موضوع عبور و مرور توان‌خواهان شهر، شیراز به‌عنوان کلانشهر نمونه معرفی شود. این اقدام یک‌شبه امکان‌پذیر نیست و باید خیابان‌ها و اتوبان‌هایی که ایجاد می‌شود این موضوع رعایت و در نظر گرفته شود

وی با تأکید بر مقوله حمل‌و نقل معلولین و توان‌خواهان افزود: با توجه به اعلام‌ شهرداری مبنی بر خرید اتوبوس این تقاضا را داریم تا درصدی از این خرید به توان‌خواهان اختصاص یابد.

انتهای پیام
captcha