اقدام جهادی برای خدمت به معلولان در جامعه صورت گیرد
کد خبر: 4104270
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

اقدام جهادی برای خدمت به معلولان در جامعه صورت گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه جمعیت معلولان نیمه پنهان جامعه هستند، افزود: مدیریت یک جامعه یعنی تمام بخش‌ها را مدنظر قرار دهیم و برای خدمات‌رسانی به آن‌ها برنامه‌ریزی و اقدام جهادی انجام شود.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 12 آذرماه در مراسم افتتاحیه فرهنگسرای یاران ویژه معلولان در این کلان‌شهر با اشاره به مبارک بودن افتتاح فرهنگسرای توان‌خواهان در روز جهانی معلولین گفت: امید است اولین فرهنگسرای معلولان آخرین فرهنگسرا نباشد و در طول عمر شورای ششم شهر شاهد افتتاح فرهنگسراهای دیگر باشیم.

وی با بیان اینکه جمعیت معلولان نیمه پنهان جامعه هستند، افزود: مدیریت یک جامعه یعنی تمام بخش‌ها را مدنظر قرار دهیم و برای خدمات‌رسانی به آن‌ها برنامه‌ریزی و اقدام جهادی انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه به مصوبه آیین‌نامه مناسب‌سازی معابر و ایجاد دبیرخانه ثابت اشاره و بیان کرد: باید برنامه‌ریزی برای شهر وسیع شیراز که این مسیر را بپیماید، انجام شود.

طاهری با بیان اینکه در تلاش هستیم تا در شورای ششم بین ۷۰ تا ۸۰ درصد مناسب‌سازی محقق شود، گفت: باید جشن نهضت مناسب‌سازی معابر برای جامعه معلولان در نظر گرفته شود و این روز برای شهر شیراز دور نیست.

انتهای پیام
captcha