2 انتصاب جدید در جهاددانشگاهی
کد خبر: 4104211
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

2 انتصاب جدید در جهاددانشگاهی

رئیس جهاددانشگاهی با صدور حکمی، محمدمحسن غفوریان نادرنژاد را به‌عنوان سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی این نهاد و یعقوب فتح‌اللهی ننه‌کران را به‌عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری این نهاد منصوب کرد.

محمدمحسن غفوریانبه گزارش ایکنا، حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی ضمن پذیرش استعفای محمدصادق بیجندی، با صدور حکمی محمدمحسن غفوریان نادرنژاد را به‌عنوان سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی این نهاد منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال و با همفکری و همکاری جهادگران عزیز در آن معاونت با استفاده از امکانات و تجربیات موجود در انجام وظایف تعیین‌شده موفق و مؤید باشید».

غفوریان نادرنژاد پیش‌ از این به‌عنوان مدیرکل دبیرخانه امور اعضای هیئت علمی و کمیسیون‌های دائمی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی مشغول به کار بود.

این عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی با مدرک دکتری علوم ارتباطات اجتماعی مدیرکلی دفتر بودجه، تشکیلات و روش‌ها و مدیرکل امور اداری جهاددانشگاهی در کارنامه خود دارد.

مسلمی نائینی در نامه‌ای با پذیرش استعفای محمدصادق بیجندی از خدمات وی در زمان تصدی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی تقدیر و تشکر کرد.

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی منصوب شد

همچنین، مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی ضمن پذیرش استعفای محمدرضا پورعابدی، با صدور حکمی یعقوب فتح‌اللهی ننه‌کران را به‌عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری این نهاد منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال و با همفکری و همکاری جهادگران عزیز در آن معاونت با استفاده از امکانات و تجربیات موجود در انجام وظایف تعیین‌شده موفق و مؤید باشید».

فتح‌اللهی ننه‌کران که پیش‌ از این به‌عنوان مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشغول به کار بود، استاد گروه ایمنی‌شناسی پزشکی، دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس در رشته فیزیولوژی است.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به تصدی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران، رئیس کمیته پدافند غیرعامل، عضو شورای اجرایی جذب، عضو کمیته کارآفرینی دانشگاه تربیت مدرس و سرپرستی دفتر همکاری‌های علمی و بین‌الملل این دانشگاه اشاره کرد.

دبیر شورای معاونان پژوهشی دانشگاه‌های تهران، عضویت در شورای پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و عضویت کارگروه ارزیابی کمیته تخصصی فناوری - وزارت علوم تحقیقات و فناوری از دیگر سوابق فتح الهی به شمار می‌رود.

این پژوهشگر برتر و استاد نمونه دانشگاه تربیت مدرس که دریافت جایزه رازی به‌عنوان مقام اول علوم پایه در سطح کشور و دریافت جایزه استاد فرشته معتمدی از انجمن فیزیولوژوی و فارماکولوژی به‌عنوان استاد برجسته این رشته را در کارنامه خود دارد، تاکنون انتشار 71 مقاله ملی و بین‌المللی، اجرای 10 طرح پژوهشی، چاپ دو کتاب و راهنمایی 112 رساله و پایان‌نامه را در کارنامه خود دارد.

یادآور می‌شود، رئیس جهاددانشگاهی در نامه‌ای با پذیرش استعفای محمدرضا پورعابدی از خدمات وی در زمان تصدی معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha