حمایت معنوی 812 پرستار استان فارس از ایتام
کد خبر: 4104172
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

حمایت معنوی 812 پرستار استان فارس از ایتام

طبق اعلام رئیس اداره اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، هم‌اکنون 812 پرستار در سراسر استان از یک هزار و 961 فرزند معنوی خود حمایت کرده و شادی را با آنان تقسیم می‌کنند.

طرح اکرام ایتامبه گزارش ایکنا از فارس، افسانه اقبال، رئیس اداره اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 12 آذرماه گفت: هفته گذشته و به مناسبت گرامیداشت روز ولادت عقیله النساء زینب کبری(س) و همچنین روز پرستار از همراهی و همکاری 812 پرستار استان به پاس حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تجلیل شد.

وی با بیان اینکه پرستاران گرامی با تلاش حوزه مدیریت پرستاری از سنوات گذشته همواره در کنار امداد بوده و در ترویج فرهنگ حسنه انفاق این نهاد مقدس را یاری کردند، افزود: در حال حاضر 812 پرستار در سراسر استان از یک هزار و 961 فرزند معنوی خود حمایت کرده و شادی را با آنان تقسیم می‌کنند.

اقبال یادآور شد: بیشترین تعداد پرستان حامی از شهرستان فسا هستند که امیدواریم بتوانیم در این کار بزرگ معنوی شاهد افزایش حامیان از اقشار و اصناف مختلف باشیم.

رئیس اداره اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس اظهار کرد: اکنون تعداد 127 هزار و 360 حامی از بیش از 28  هزار فرزند حمایت می‌کنند که پیشتر ذکر شد 812 نفر از آنان از پرستاران هستند و از ابتدای امسال تاکنون بیش از 24 میلیون تومان به حساب فرزندان خود واریز کردند.

انتهای پیام
captcha