آیین وداع با پیکر مطهر شهید «احمد صالحی» برگزار شد
کد خبر: 4104069
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

آیین وداع با پیکر مطهر شهید «احمد صالحی» برگزار شد

آیین وداع با پیکر شهید مدافع امنیت «احمد صالحی مله» با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان استان مازندران در ساری برگزار شد.

وداع با پیکرشهید احمد صالحیبه گزارش ایکنا از مازندران، آیین وداع با پیکر مطهر سرباز گمنام امام زمان(عج) و بسیجی شهید مدافع امنیت «احمد صالحی مله» شب گذشته، 11 آذرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور مردم، خانواده‌های شهدا، نماینده ولی‌فقیه در مازندران و مسئولان استانی در حسینیه عاشقان کربلای این شهرستان برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لایینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، در این آیین که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد، گفت: امروز به پشتوانه شهدا ملت ایران همواره بیدار و هوشیار هستند، چون مردم بیدارند به همین دلیل جوانان برای یاری دین، حفظ، عزت و استقلال کشور به استقبال شهادت می‌روند.

وی ضمن تسلیت به خانواده شهید صالحی و مردم شهیدپرور استان مازندران گفت: باغ شهادت برای عاشقان این ملت باز است، انتظار شهادت برای یاری دین توسط داوطلبان از ارزش‌های شهادت است.

یادآور می‌شود که شهید «احمد صالحی» مدافع امنیت از سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات، ۹ آذرماه در حین مأموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند، در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد. این جهادگر بسیجی که عضو گروه جهادی شهید امنیت «مصطفی نوروزی» نیز بود، برای دفاع از مرزهای کشور و مقابله با اشرار، جان خویش را نثار امنیت مردم و ایران اسلامی کرد.

مراسم تشییع و تدفین این شهید مدافع امنیت، امروز، 12 آذرماه از امامزاده یحیی(ع) به سمت آرامگاه ملامجدالدین ساری در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha