یادواره سرداران و 73 شهید بخش گاریزات تفت برگزار شد
کد خبر: 4104054
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

یادواره سرداران و 73 شهید بخش گاریزات تفت برگزار شد

یادواره سرداران و 73 شهید بخش گاریزات شهرستان تفت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی استانداری، علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، شب گذشته، 11 آذرماه در یادواره سرداران و 73 شهید بخش گاریزات شهرستان تفت، برگزاری مراسم‌های شهدا در نقاط مختلف کشور و استان را به دلیل نیاز مردم به شهدا دانست و گفت: متوسل شدن به شهدا، گره‌گشای بسیاری از مشکلات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست تصریح کرد: مقام سعادت و رستگاری، ایثار، جهاد در راه خدا، مشتری خداوند شدن و بالاترین نیکوها، بخشی از مقام‌های عالی شهدا در درگاه خداوند بوده و بر همین اساس برگزاری یادواره‌های شهدا توفیق بزرگ و الهی است. 

عزیزی با اشاره به حوادث ایام اخیر در کشور گفت: در پشت تمامی اتفاقات اخیر در کشور و حضور عده‌ای قلیل از مردم در خیابان؛ دشمن و سرویس‌های اطلاعاتی دشمن قرار دارد. دشمن به دنبال سوریه‌سازی در ایران و دمشق‌سازی در تهران بوده و پس از شکست داعش با تلاش‌های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اکنون با این شیوه در حال برنامه‌ریزی برای نفوذ در کشور است.

معاون استاندار یزد‌ با بیان اینکه دشمن 43 سال از این کشور کینه به دل گرفته اضافه کرد: یکی از راه‌های نفوذ در کشور از بین بردن وحدت بین مردم بوده و دشمن این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است. اگر خدای نکرده نفوذ اتفاق بیفتد دشمن در کشور به صغیر و کبیر رحم نخواهد کرد و جنایات داعش در کشور عراق و سوریه نمونه‌ای از آن است.

عزیزی به رشادت‌های سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: درحالی‌که دشمن در سوریه و در عراق حضور داشت و به پشت دروازه‌های بغداد رسیده و در 30 کیلومتری مرز ایران حضور یافته بود، سردار رشید اسلام سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی به‌فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در منطقه حضور یافت و مانع از اهداف شوم دشمنان شد.

معاون استاندار یزد با اشاره به وجود مشکلات در کشور بیان کرد: کدام کشور جهان وجود دارد که از سال 58 با تحریم روبرو باشد و این‌گونه مقاومت کند به‌طوری‌که بسیاری از سردمداران و نخبگان کشورهای غربی اعلام کرده‌اند اگر این تحریم‌ها یک سال کشور ما را فرا می‌گرفت در همان سال اول از هم پاشیده شده بود. این انقلاب به همت مردم و درایت رهبری‌ حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) علی‌رغم تحریم‌های شدید و تهدیدهای روزافزون 43 سال سرپا ایستاده و به درخت تناور و محکمی تبدیل‌ شده است.

وی با اشاره به نقش فضای مجازی در اتفاقات اخیر گفت: یکی از دلایل حضور دانش آموزان و دانشجویان در اغتشاشات اخیر تحریک‌های صورت گرفته دشمن از طریق فضای مجازی بود البته تحریک عده‌ قلیلی از معلمان و اساتید نیز بی‌تأثیر نبود که پس از دستگیری همه این افراد از عمل خود نادم و پشیمان بودند.

یادآور می‌شود روایت خاطراتی از شهدای هشت‌ساله دفاع مقدس از دیگر محورهای سخنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در یادواره سرداران و ۷۳ شهید بخش گاریزات شهرستان تفت بود.

انتهای پیام
captcha