حوزه‌‎های علمیه ارتباط مؤثر با جوانان داشته باشند
کد خبر: 4103837
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
حوزه‌‎های علمیه ارتباط مؤثر با جوانان داشته باشند

حوزه‌‎های علمیه ارتباط مؤثر با جوانان داشته باشند

مدیر حوزه علمیه استان فارس با تأکید بر اینکه حوزه علمیه باید با جوانان که سرمایه جامعه هستند، ارتباط موثری ایجاد کند، گفت: باید ضمن هم‌افزایی و ایجاد یک فضای صمیمانه، فضای حوزه علمیه مانند یک خانواده شود.

حوزه علمیه در گام دوم انقلاب نقش موثری ایفا کندبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی، مدیر حوزه علمیه استان فارس امروز، 10 آذر در جلسه مسئولان، مدیران، اساتید و کادر واحدهای آموزشی با مدیر حوزه های علمیه کشور که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با تأکید بر ظرفیت جوانان گفت: حوزه علمیه باید با جوانان که سرمایه جامعه هستند، ارتباط موثری ایجاد کند و باید ضمن هم‌افزایی و ایجاد یک فضای صمیمانه، فضای حوزه علمیه مانند یک خانواده شود.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه استان فارس همواره برای رشد و بالندگی حوزه علمیه قدم برداشته و بی‌شک، یکی از ارکان حوزه‌های تشیع است.

محمودی ادامه داد: مردم فارس همواره از آمادگی دینی و معنوی در گذشته، حال و آینده برخوردار بوده و هستند و همین ویژگی آن‌ها موجبات بالندگی حوزه علمیه در استان را فراهم آورده است.

مدیر حوزه علمیه استان فارس با اشاره به قدمت یک هزار ساله حوزه علمیه فارس، اظهار کرد: به برکت حوزه علمیه فارس پرورش صدها مجتهد علوم عقلی و نقلی را شاهد بوده‌ایم.

محمودی تصریح کرد: ارتباط وسیع حوزه علمیه فارس با مردم از امتیازات جامع آن است و لازم است تا حوزه علمیه در گام دوم انقلاب نقش موثری ایفا کند.

انتهای پیام
captcha