تحقق اهداف حوزه‌های علمیه با اطلاع‌رسانی اقدامات
کد خبر: 4103829
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
آیت‌الله دژکام اظهار کرد:

تحقق اهداف حوزه‌های علمیه با اطلاع‌رسانی اقدامات

نماینده ولی فقیه در استان فارس از مدیر حوزه‌های علمیه کشور درخواست کرد تا مدیران حوزه‌های علمیه استانی را به اطلاع‌رسانی به‌روز موظف کند زیرا این امر در تحقق اهداف حوزه‌های علمیه نقش بسزایی خواهد داشت.

مدیران حوزه‌های علمیه استانی موظف به اطلاع رسانی اقدامات حوزه شوندبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 10 آذر در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه این استان که با حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده در حوزه‌های علمیه گفت: از مدیر حوزه‌های علمیه کشور تقاضا داریم تا مدیران حوزه‌های علمیه استانی را به اطلاع‌رسانی به‌روز موظف کند زیرا این امر در تحقق اهداف حوزه‌های علمیه نقش بسزایی خواهد داشت.

وی با اشاره به تلاش‌های مدیر سابق حوزه‌های علمیه فارس نیز گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین استوار میمندی، مدیر پیشین حوزه علمیه فارس به عنوان یک مدیر جوان حوزوی در دوران مدیریت خود موفق عمل کرد و تلاش‌های وی را ارج می‌نهیم.

آیت‌الله دژکام همچنین به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه فارس اشاره کرد و افزود: امیدواریم در پی این انتصاب شایسته شاهد توفیقات جدیدی باشیم.

یادآور می‌شود، در این مراسم از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین استوار میمندی مدیر سابق حوزه علمیه استان فارس تقدیر شد و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه فارس معرفی شد.

انتهای پیام
captcha