سفر آیت‌الله اعرافی به شیراز
کد خبر: 4103790
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

سفر آیت‌الله اعرافی به شیراز

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در رأس هیئت بلندپایه حوزوی به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه‌های استان فارس به شیراز سفر کرد.

آیت‌الله علیرضا اعرافی، حوزه‌های علمیه، زیارت حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، شب گذشته، 9 آذرماه در رأس هیئت بلندپایه حوزوی وارد شیراز شد.

وی شب گذشته در جلسه معاونان و مدیران ستادی حوزه‌های علمیه استان فارس در شیراز شرکت کرد و در خصوص فعالیت‌های بین‌الملل حوزه علمیه فارس گفت: فارس جزو نخستین استان‌هایی بوده که در عرصه بین‌الملل فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه باید زمینه را برای مطالعات اسلامی فراهم کرد، گفت: در بحث پژوهش، حوزه فارس باید به سمتی برود تا کل حوزه مجله‌ای داشته باشد.

آیت‌الله اعرافی همچنین صبح امروز ابتدا به زیارت حضرت شاهچراغ(ع) مشرف شد و پس از زیارت قبور شهدای حادثه حرم با خانواده شهید حجت‌الاسلام محمد زارع‌مؤیدی که اخیراً در جریان اغتشاشات شیراز به شهادت رسیده بود، دیدار کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه ساعتی پیش در نشست مبلغان حوزه‌های علمیه فارس حضور یافت و به سؤالات آنان پاسخ گفت و سپس راهی جلسه تکریم و معارفه مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس شد که این نشست همچنان در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha