نخستین جشنواره «گردشگری مقاومت» در زرند برگزار می‌شود
کد خبر: 4103538
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

نخستین جشنواره «گردشگری مقاومت» در زرند برگزار می‌شود

رئیس مجمع بسیج شهرستان زرند از برگزاری نخستین جشنواره «گردشگری مقاومت» همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی خبر داد.

گلزار شهدای کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی زرند، علی‌پور رنجبر، رئیس مجمع بسیج شهرستان زرند از برگزاری نخستین جشنواره «گردشگری مقاومت» همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی خبر داد و گفت: همه باید برای معرفی ویژگی‌های شخصیت جهانی شهید سلیمانی تلاش کنیم. اگرچه این شهید والا مقام بدون این تلاش‌ها همواره بزرگ و شناخته شده است اما تلاش در این راستا نشان از ارادت قلبی ما به این شخصیت جهانی است.

وی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی، چراغ روشن مسیر مقاومت و محبوب قلوب مستضعفان عالم است، تصریح کرد: هر گونه تلاش در این رابطه، ادای احترام و ارادت قلبی ما به آرمان‌های تمام شهدا و به‌ویژه شهدای محور مقاومت است.

سیدرضا حسینی‌نژاد‌، فرماندار زرند نیز در این جلسه گفت: امروز مسیر جدیدی در بخش گردشگری‌های انقلابی باز شده و نام شهرستان زرند به‌عنوان پیشگام این حرکت در سطح کشور همواره در نگاه تمام علاقه‌مندان به گردشگری انقلابی ماندگار است.

وی با تأکید بر حمایت همه جانبه دستگاه اجرايی از جشنواره گردشگری انقلابی در خانوک افزود: تلاش می‌کنیم تا این رویداد در تقویم مناسبت‌ها و رویدادها کشور به‌نام شهرستان زرند و شهر خانوک برای همیشه ثبت شود.

نخستین جشنواره مقاومت، ۱۳ دی‌ماه سال جاری و همزمان با سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در شهر خانوک برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha