ماهیت آمریکا در مذاکرات اخیر مشخص شد
کد خبر: 4103399
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

ماهیت آمریکا در مذاکرات اخیر مشخص شد

رئیس سازمان بسیج اساتید فارس با تأکید بر اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید بدانیم با مذاکره با آمریکا مشکل کشور حل نخواهد شد، اظهار کرد: در مذاکرات اخیر ماهیت آمریکا برای ملت ایران مشخص شد.

علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس سازمان بسیج اساتید فارسبه گزارش ایکنا از فارس، علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس سازمان بسیج اساتید فارس امروز، 8 آذرماه در نشست بصیرتی دانشگاه آزاد اسلامی این استان به وقایع اخیر در کشورمان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب درباره این اغتشاشات تکلیف را مشخص کردند و فرمودند باید صدای مردم را شنید. مردم کسانی هستند که در تشییع جنازه شهدا و 13 آبان آمدند.

وی با تأکید بر اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید بدانیم با مذاکره با آمریکا مشکل کشور حل نخواهد شد، اظهار کرد: در مذاکرات اخیر ماهیت آمریکا برای ملت ایران مشخص شد و این مهم‌ترین دستاورد است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان فارس به اختلافات بنیادین جمهوری اسلامی با نظام سلطه اشاره کرد و گفت: جنگ بعدی جنگ فرهنگی و جنگ تمدن‌ها و جنگ فرهنگ‌هاست که در این جنگ ایران توانسته فرهنگ غرب را به چالش بکشد.

فارسی‌نژاد ادامه داد: ایران اسلامی به دنبال آن است تا تمدن نوین اسلامی را پایه‌گذاری کند، زیرا در نظریه برخورد تمدن‌ها، بیشترین برخورد بین تمدن غرب با تمدن اسلامی با محوریت ایران شیعی است.

یادآور می‌شود، نشست مذکور با حضور رؤسا، معاونان فرهنگی و دانشجویی و مسئولان قرآن و عترت و همچنین مسئولان بسیج اساتید واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی فارس در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام
captcha